**Niall**
Ji taip žiauriai su manim pasielgė. Aš jai per prastas buvau ar kas ? Tiesiog nesupratau ką blogai dariau , kad ji šitaip su manim pasielgė.
Gulėjau ant lovos ir nesudėjau bluosto visi naktį. Dabar yra 10 h dienos. Niekada taip ilgai negulėjau lovoje. Bet šiandien tikriausiai ir nesikelsiu. Žiūrėjau į lubas ir galvojau apie ją. Apie merginą kuri sudaužė man širdį. Ji tai padarė su Zayn. Aš tai mačiau savo akimis.Suskambo telefonas. Ney nepažiūrėjęs kas skambina atsiliepiau:
-Niall Anna ligoninėj.-susijaudinus kalbėjo Mia.
-Kas jai yra ?
-žodžiu vakar ją paguldė dėl to ,kad rado jos kraujyje narkotikų, bet šiandien ryte ji buvo sumušta ir jos kraujyje buvo vėl to pačio narkotiko. Policininkai pradėjo tirti šį reikalą.-Paaiškino Mia.
-Kurioj ji ligoninėj ?
-Centrinėj ligoninėj 1 aukštas 69 palata. Ate turiu eiti Anna atsibudo-Tai pasakiusi Mia padėjo ragelį.
Aš nieko nelaukęs pradėjau rengtis. Tikrai noriu sužinoti kad jai atsitiko. Nulipau laiptais ir nieko nesakęs tėvams išbėgau iš namų. Atsirakinau mašiną ir įlipęs užvedžiau ją ir nulėkiau iki centrinės ligoninės. Atvažiavęs greitai iššokau iš mašinos ir pradėjau bėgti link ligoninės ir Annos palatos. Kai buvau prie Annos palatos pastebėjau sėdint Mia , Louis , jos tėvus , Liam ir Harry. Zayn aišku nėra. Kai atėjau mane apsikabino Mia.
-Ji nešnekėjo su manim. Tik verkė. Nueik pas ją. Gal su tavim kalbės.
Nieko nesakęs nuėjau į jos palatą.
Ji miegojo. Jos žandai buvo pamėlę. Atrodo ,kad kažkas jai trenkė. Prisėdau ant kėdės prie jos lovos ir suėmiau jos ranką. Ji iškart atsimerkė , ištraukė ranką iš mano delnų ir pradėjo kūkčiot užsidengus veidą rankomis.
-Anna tai aš Niall. Nebijok manęs aš tau nieko nepadarysiu.-suėmiau jos rankas ir atitraukiau.
Ji buvo užsimerkusi. Ir vis dar kūkčiojo.
-Jis mane išprievartavo du kartus.
-Kas ?
-Za zayn.-ji pasakiusi jo vardą pradėjo dar stipriau verkt.
-Zayn ? Kada ?
-Per vakarelį pirmą kartą ir vakar antrą kartą.
-Ir jis tave sumušė ?
-T Taip.
Aš ją apsikabinau.
-Atleisk Anna , už vakar. Aš nežinojau ,kad jis tave išprievartavo.
Po kiek laiko ji užmigo. Aš išėjau iš palatos ir apsidairiau. Nebebuvo Liam ir Harry ,bet buvo Zayn. Aš nuėjau prie ir kai jis pakėlė akis į mane aš jam trenkiau į veidą. Talžiau jį iki tol kol manęs neatitraukė Louis. Zayn visai nesigynė , buvo gera jam trenkti.
-Niall kas tau užėjo ? - paklausė Louis.
-Kas man užėjo ? Tai kas jam užėjo. Jis ją išprievartavo du kartus. Jis ją apsvaigino ir sumušė. Louis apsidairė , bet Zayn jau nebuvo.
-O dieve viskas vėl kartojasi.-atsiduso Louis.
-Kas kartojasi ?
-Tas pats buvo ir kai mes dar visi nebuvome draugai. Aš pažinojau Zayn. Buvo tokia mergina Monica. Ji nemėgo Zayn, bet jis jos norėjo ar pasidulkinimui ar kažkam kitam , nežinau. Tai jis sumušdavo kiekvieną vaikiną kuris ją paliesdavo. Ir kartą jis sumušė ją , nes ji jam neatsidavė. Ir tai nutiko dar kartą , bet jis dar ją ir išprievartavo. Kitą dieną niemas jos nerado. Niekas nežinojo kur ji dingo. Policija jos nesurado. Ir aš tikrai žinojau kad tai buvo Zayn darbas. Daug kas tai žinojo ,bet visi bijojo ,kad jei kamnors pasakys jis juos sumuš ar dar baisiau. Jis buvo monstras.
-O dieve. Aš nenoriu ,kad tai atsitiktų Annai. Ką man daryt ?
-Nežinau ar galima kažką jau padaryt.-pasakė Louis.
**Zayn**
Jinai pasakė Niall ,kad aš ją išprievartavau. Aš jai liepiau nesakyt. Bet ta maža kekšytė neklausė manęs. Dabar jos lauks pasėkmės. Atsisėdau ant motociklo ir nuvažiavau iki ligoninės.
Atidariau jos palatos duris. Ji miegojo. Na juk buvo naktis. Priėjau prie jos ir paglosčiau jos skruostą.
-Meile kelkis.-sušnibždėjau jai.
Ji išleido keistus garsus ir toliau miegojo.
-Anna kelkis.-jau garsiau pasakiau.
Ji atmerkė akis ir pradėjo verkt.
-Zayn nereikia prašau nieko man nedaryk.-ji prašė manęs.
Aš jai nusišypsojau.
-Meile aš tau nieko nedarysiu. Tik ne dabar.
SVEIKI. SORRY UŽ KLAIDAS. NORIU nuomonių. :D
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.