31 dalis

496 25 2
                                    

**Anna**
Atsibudau nuo skausmo. Labai skaudėjo galvą. Sunkiai pramerkiau akis ir aiktelėjau.
Buvau apsikabinus Zayn ir padėjus galvą ant jo krūtinės. Pakėliau koldrą. Buvau likus tik su bliuska ir apatiniais.
Mano akyse pritvinko vandenynas. Bandžiau stabdyti ašaras ,bet jos vistiek išsiveržė. Atsisėdau kambario kampe ir susigūžiau, bei leidau ašarom tekėti. Mano rankos ir visas kūnas drebėjo bei reikalavo naujos dozės.
-Mažute kodėl tu ne lovoj ?
Išsigandusi pramerkiau akis ir pažvelgiau į rudaakį.
Mano kvėpavimas patankėjo.
-Mažute kas yra ?
-A-aš tau n-ne mažute.
Jis apsikabino mane. Nenorėjau jo apsikabinti. Tai buvo keista.
-Aš atsiprašau.-Jis sumurmėjo.
-Dėl ko būtent atsiprašai ?-Paklausiau pakėlusi akis į jį.
Jis atsiduso.
-Už tai ,kad palikau tave.
-Tai nebekeičia nieko, tikiuosi tu tai supranti.-Aš sumurmėjau.-Beto yra dar keli dalykai dėl kurių turi manęs atsiprašyti. Bet žinant mane vargu ar aš net po atsiprašymo atleisiu tau.
Atsitraukiau nuo jo ir atsistojau.
-Man reikia kai ko, ko tu dabar neturi. Man labai to reikia ir galbūt aš galiu eiti.
-Aš turiu valgyt.-Pasakė nusišypsojęs.
-M-man reikia ne maisto. Prašau tiesiog išleisk mane. Visa tai skaudina mulki. Tu mane įskaudini. Permiegi su kekše ir tada po kelių dienų aš atsibundu pas tave ir tu manęs atsiprašinėji.-Isteriškai nusijuokiau kartu leisdama ašaroms nevaldomai kristi žemyn.
-Anna aš-
-Ne.-sustabdžiau jį ir pažvelgiau į jo akis.-Leisk man eiti.
-Tik po šito.
Jis pasilenkė ir sulietė mūsų lūpas. Tai buvo nuostabu. Buvau to pasiilgusi, bet negalėjau atsakyti.
Atsitraukiau ir trenkiau jam.
Jis pakėlė į mane akis. Ir galiu prisiekti dievu ,kad jos buvo pajuodavę.
Jis atsitraukė ir stipriai trenkdamas durimis išėjo.
Mano akimis dar labiau pradėjo tekėti ašaros.
**Zayn**
Buvau piktas. Aš tik norėjau jos atleidimo. Įėjęs į virtuvę trenkiau puodelį į siena.
Po kelių minučių sėdėjimo tyloje aš nusprendžiau paklausti patarimo pas Miją.
-Oh klausau.-Atsiliepė ji.
-Man reikia patarimo. Ji nori išeiti ką daryti.
-Išleisk ją. Bet liepk jai apsirengt gražiai ir vakare nusivešk į restoraną.
-Bet jei ji nenorės ?
-Priversk. Tu gi Malik duh.
Atsistojau nuo kėdės ir nuėjau į svetainę. Prie durų stovėjo Anna. Išgirdusi mane ji atsisuko ,bet vėl nusisuko ir apsiavė batus.
-Aš atavžiuosiu tavęs aštuntą. Apsirenk gražiai.
Ji tik kažką numykė ir pabėgo iš mano buto.
Dabar buvo tik 15 valanda tad nusprendžiau užsukti pas savo draugus.
**Po 3 h.**
Sėdėjau pas Jaden'ą ant sofos ir apsikabinęs kažkokią raudonplaukę gėriau degtinę.
Jaden šnekėjo apie mūsų verslą iki tol kol suskambo durų skambutis.
-Bro nueik atidaryt aš su šita mergyte nebaigiau.
Aš linktelėjau ir nuėjau link durų. Raudonplaukė pasivijo mane ir priėjusi apsikabino.
-Niekur neik be manęs mažuti.-Ji sumurkė man į ausį.
Aš ją apsukau kad būtų veidu į mane ir prirėmęs prie sienos grubiai pabučiavau. Ji suaimanavo.
-Oh tu kvailį.-Kažkas pasakė už mano nugaros.
Apsisukau ir man prieš akis stovėjo Anna su buteliu rankose. Jos akyse degė pyktis.
-Oh mažute ir tu čia ? Kaip smagu mum bus tryse.
-Kvailį aš tavęs laukiau. Galvojau gal atleisiu tau. Bet va nesulaukiau ir randu tave su kažkokia kekše vos nesidulkinančius prie sienos.
-Aš ne kekšė.-Suriko raudonplaukė.
-Oh nesikiškik ir taip tu tokia.-Sušuko ji ir toliau tęsė.-Tu toks idiotas, lopas, debilas ,močkrušys ir visoks kitoks. Žmogau aš tavim buvau patikėjusi, kad tu iš ties nori atleidimo, bet daugiau nebetikiu.
-Tai nebetempiant gumos tu nori grupinio ?-Aš sumurmėjau.
Buvau gana girtas ir tikrai nesupratau ką ji šneka.
-Ne.-Ji sušuko pilna įtūžio ir neapykantos man.-Aš bandau tau pasakyti, kad ru negausi mano atleidimo ir aš tavęs nekenčiu visa savo esybe.
-Bet mažute palauk.-Ji atsisuko į mane ir pakėlusi ranką su buteliu trenkė man per galvą.
Prieš prarandant sąmonę dar spėjau išgirsti kaip Anna dingsta ir raudonplaukė aikteli.
**Po kelių h**
Pasirąžiau, ir pajautęs skausmą galvos srityje susiraukiau. Pramerkiau akis ir pamačiau prie lovos sėdint raudonplaukę.
-Kas vakar nutiko ?-Paklausiau jos.
-Nieko.-Ji dirbtinai nusišypsojo.
-Pasakyk.-Sušukau jai.
Gq-gerai. Atėjo kažkokia mergina ir supykusi trenkė tau.-Ji išsigandusi pasakė.
-Anna ?-Pakėlęs balsą paklausiau.
-N-nežinau.-Ji jau beveik verkė.
Atsidusau. Velnias tikriausiai susimoviau.

Pro kambario duris įėjo Jaden su šypsena.
-Ko šypsaisi kaip idiotas ?-Grubiai paklausiau jo.
-Oh atleisk , bet ne mane atjungė mergina dėl to koks liurbis esu.-Jis suprunkštė.
-Užsičiaupk.
Jis pradėjo juoktis kaip nesveikas, bet tada sustojo ir nieko nesakęs atsistojo ir pqžvelgęs rūsčiu žvilgsniu tarė:
-Tu nusipelnei daug daugiau negu butelio į galvą.
Ir išėjo trenkdamas durimis.
Sunkiai išsiropščiau iš lovos ir nuėjau į svetainę kur sėdėjo raudonplaukė ir Jaden. Jis pažvelgė į mane piktu žvilgsniu.
-Ką aš padariau ?-Irgi susiraukęs tariau.
-Tu turėjai pasimatymą su ja. Bet likai su ja-Parodė į raudonplaukę.-Ir nepagalvojai apie Anną.
-Bet mes buvom susipykę, kaip mes galėjom eiti į pasimatymą ?
-Neįsivaizduoju. O dabar prašau jūsų abiejų pasišalinti iš mano namų kol nesulyginau jūsų su žeme.

Aš taip susimoviau vėl. Reikėjo man nevažiuot pas Jaden'ą.
Reikia ją surast ir pabandyt atsiprašyti.
Nuvykęs iki jos buto labai nusivyliau. Jos nebuvo. Ji pardavė savo butą ir nepalikusi adreso paliko mane nežinioje ir nusivylime. Tikriausiai aš to ir nusipelniau.
Lėtai nuslinkau iki savo mašinos ir atsisėdęs užsimerkiau. Mintyse apgalvojau visas vietas kur ji galėtų būti.
Narkotikai.
Ji gali būti pas dylerius.
Patraukiau link arčiausiai esančioa jų būstinės.

Vos tik išlipau iš mašinos mane iškart apspito kekšės. Kiekvieną stūmiau nuo savęs ir dairydamasis ieškojau Annos.
Nuėjau prie pardavėjo ir apibūdinęs paklausiau ar nematė jos.
-Atleisk vaikine aš neįsidėmiu žmonių nes esu matęs čia tiek daug kad negaliu prisiminti koks žmogus buvo čia prieš 10 minučių.-Jo akys pradėjo lakstyti kažkur kad tik nesusitiktų su manojomis. Aš žinau. Jis meluoja.
Sugriebiau jį už kaklo ir pakėlęs trenkiau jį į sieną.
-Sakyk kuo tu vardu ?
-Aš Nick.-Jis ramiai pasakė.
-Nick jei tu nepasakysi kur mano lėlytė aš sulaužysiu tavo kaulus.
-Aš nežinau kur ji nuėjo.
-Tai tu ją pažįsti ?
-Ji viena iš geriausių mano klienčių.-Jis nusijuokė.
-Ką tai reiškia ?
-Tai reiškia, kad ji daug ir dažnai perka.
-kada ji čia buvo ? Ką pirko ?
- Prieš kelias valandas. Kristalų , leidžiamo heroino ir žolės.
Aš nuleidau jį ir susiėmiau už galvos.
-Ji kažką minėjo apie ežerą šalia jos namų. Jei tau ji taip rūpi kodėl tu ją paleidai ?-Jis paklausė.
-Nes buvau kvailys.

Įsėdau į mašiną ir užvedžiau variklį. Ji pardavė savo butą. Galbūt ji turėjo omeny savo senus namus ?
Spaudžiau greičio pėdalą iki galo ir lėkiau link ežero kuris netoli mano namų.
Pastatęs mašiną išlipau ir pradėjau bėgti per mišką link ežero kur tikėjausi rasti ją. Tą dėl kurios galėčiau mirti. Ta kuri man yra brangiausia. Aš su ja blogai elgiausi ir buvau tikras idiotas kad taip su ja pasielgiau ir tikrai labai gailiuosi.
Pribėgęs ežero krantą apsidairiau ir stengiausi tamsoje įžiūrėti savo mažutę. Pradėjau eiti pakrante ir šaukiau ją vardu. Ji neatsiliepė.
Kas jei ją pagrobė ? Kas jei ji pasiklydo miške ? Kas jei ji nuskendo ?
Nuvijau tokias mintis ir nepasidaviau ieškojimui.
Prie lieptelio kuris buvo toliau nuo takelio kažkas sėdėjo. Priėjau prie to kažko. Ten sėdėjo mano mažutė. Su buteliu rankose ir suktine.
Priėjau ir viską išplėšiau iš jos rankų ir numečiau ant žemės.
Ji atsistojo ir piktai suriko:
-Ką tu darai ? Tu tik viską griauni ir gadini. Tai teikė man džiaugsmo daugiau nei tu dabar ir tu viską sugadinai.-Ji nusivalė ištryškusią ašarą.-Tu nieko nedarai tik viską gadini. Pažiūrėk kuo tapau per tave. Suknista narkomane ir alkoholike.
-Atleisk.
-Tu sugebi tik atsiprašinėti. Zayn tai man nusibodo. Aš tave mylėjau. Tikėjausi kas ir tu. Bet tada kai atėjau ir tu buvai su Mora aš suknistai pradėjau taip negalvoti. Suknistas širdžių daužytojas štai kas tu.
Ji pradėjo eiti link kranto, net netyčia paslydo ir įkrito į vandenį.
-Zayn...
Tai buvo jos paskutinis žodis.

SORRY KAD TAIP ILGAI NEKĖLIAU BET PASTAROSIOMIS DIENOMIS DEPRESAVAU KAD REIKS Į MOKYKLĄ :(
KITA DALIS TURĖTŲ BŪTI GREITAI NES ŠITA BUVA NEĮDOMI


Bad Kids(Baigta)Where stories live. Discover now