22 dalis

703 32 4
                                    

**Zayn**
Sėdėjau prie gaujos stalo ir stebėjau Anną. Ji taip gerai sutarė su nariais. Manau gerai padariau ,kad ją priėmiau. Ji bus reikalinga kai reikės priešus suviliot. Bet jai dar reikia treniruotis.
-Zayn ?
-A ?
-Martin'as sako ,kad żino gerą mokytoją kuris pamokintų kaip naudotis ginklu ir patreniruotų.-Anna man nusišypsojo.
-Maniau tu moki juo naudotis.
-Na manau ,kad reikės šaudyti ne tik iš pistoleto ?-ji pakėlė antakį.
-na taip.-atsidusau.
Anna atsisėdo prie manęs arčiau ir tyliai paklausė:
-Kas yra ? Tu toks išsiblaškęs.
-Aš tiesiog galvoju.
-Kai grįšim namo padarysiu skanią vakarienę ir desertą.-ji sumurkė man į ausį.
-Vaikinai mes važiuojame namo.-aš sušukau atsistojęs.
Anna nusijuokė iš mano poelgio.
-Iki susitikimo vaikinai.-Anna jiems pamojavo ir mes išėjome iš pastato.
Aš sunėriau mūsų rankas kol ėjome iki mašinos.
-Beveik visi iš jų tau per seni arba yra vedę.
-Ar tu pavydi ?-Ji paklausė ir užsisegė diržą kai pajudėjome link namų.
-Ne žinoma ne.
-Zayn man nereikia nei vieno iš jų. Aš turiu tave.-Ji padėjo ranką ant mano kojos.
-Anna aš padarysiu avariją.
Jos ranka pradėjo kilti aukštyn ir aš jau norėjau sustoti pakelėj ,bet ji patraukė ranką ir nusijuokusi nusuko akis į langą.
Kai sustojome prie namų Anna išlipo ir atsirakinusi duris įėjo į namus.
-Ko nori vakarienei ?
-Tavęs.
-Na taip. Bet aš galiu palaukti. Na tai sakyk arba nieko negausi.
-Tada sriubos.
Anna nuėjo daryti vakarienės o aš atsisėdau prie teliko.
Atsisėdau prieš Anną. Ji įsidėjo šaukštą į burną ir pažvelgė į mane.
-Nagi greičiau valgyk.-ji sumurmėjo.
Aš pradėjau greičiau valgyti ir kai abudu pabaigėm aš užsimečiau Anną ant nugaros ir pradėjau ją nešti į miegamajį.
Numečiau ją ant lovos ir užguliau. Pradėjau bučiuoti jos kaklą ją nurenginėdamas. Ji tai pat nesnaudė ir mane greitai nurengė.
Aš palikau šlapią bučinį ant jos kaklo ir leidausi žemym. Kai buvau prie šlaunų pabučiavau išorines puses ir leidausi po valio link makšties.
Pasiekęs tikslą aš papūčiau oro į ją. Ii sudrebėjo. Aš palaižiau ją. Ji įvėlė pirštus į mano plaukus ir juos patempė. Prie darbo pridėjau ir du pirštus prieš tai juos palaižydamas. Ji garsiai suaimanavo. Aš pažvelgiau į ją o ji į mane ir su garsia aimana Anna pabaigė. Aš atsitraukiau.
-Tai viskas ?-nusivylusi paklausė Anna.
-Ne meile , ne viskas.-aš nusišypsojau.
Iš stalčiaus išsitraukiau prezervatyvą ir užsidėjau ant pasiruošusio draugužio.
Lėtai įėjau į ją ir abu išleidom aimanas. Pradėjau lėtai judėti vis greitindamas. Anna aimanavo palei mano ausį. Aš pradėjau daryti gilesnius judesius. Annos pirštai susmigo į mano nugarą. Aš suurzgiau. Šiek tiek skaudėjo ,bet buvo gera nes žinojau ,kad ir ji tuo mėgaujasi. Aš išėjau iš Annos ir ji garsiai suurzgė.
Aš ją pastačiau į šuniuko poziciją ir greitai įėjau. Anna iš malonumo suklykė. Judėjau greitai nes jaučiau ,kad kulminacija čia pat. Įėjau giliai ir Anna su garsia aimana pabaigė. Aš dar kelis kartus joje sujudėjau ir tai pat baigiau.
**Anna**
-Zayn ?
-Kas nutiko meile ?
-Na hm...man reikia į vaistinę.-sumikčiojau.
-Kas yra ? Sergi ?
-Ar gali mane nuvešti tiesiog ?
-Tai pasakyk kas nutiko.
-Dieve mano ar taip sunku nuvešti.-prasideda.
-Ar tau sunku pasakyt kas yra ?
-Man mėnesinės.-Anna baik būt šūdė. Nu va grażiausia dar sau įsakinėju.
-Kiek tai truks ? Tu esi pikta.
Wow Sherlock.
-5 dienas.
Aš apsirengiau ir prie durų laukiau Zayn.
-Ar tu gali greičiau bobute.-suniurzgėjau.
-Ateinu ateinu. Nesielk kaip vaikas.
Ignoravau šitą jo pasakymą ir tiesiog įsėdau į mašiną ir laukiau Zayn.
Kai sustojome prie vaistinės aš išlipau iš mašinos ir patraukiau link vaistų skyriaus.
Zayn mane pasivijo ir sunėrė mūsų pirštus. Dežavu. Nusišypsojau.
-Tu nueik paimk vaistų nuo galvos skausmo ir nuo pilvo skausmo o aš einu kur man reikia. Kai išrinksi palauk manęs čia.
Kai pasiėmiau ko reikėjo nuėjau ten kur turėjo būti Zayn. Šalia jo stovėjo Mora.
-Mažiuk ką čia veiki ?-paklausė kalė.
-Perku vaistus jei nematai duh.
Aš priėjau prie jų ir apsikabinau Zayn.
-O Anna malonu tave matyti.
-Negaliu to pačio pasakyti tau.
-Kodėl jūs kartu ? Girdėjau išsisiskyrėt.-ji nusišypsojo firmine šypsena.
Ji lyg manęs nematytų prsdėjo kabinėtis prie Zayn. O jis tiesiog stovėjo ir nieko nedarė.
Mane suėmė nervai. Blemba koks medis tas Zayn. Aš paėmiau už jos plaukų ir patempiau atgal. Ta aišku buvo su kablais ir krito. Aš jai trenkiau į veidą. Ji pradėjo trauktis.
-Kodėl tu nepasimokai kale ? Tau patinka kad aš tave mušu ?
Priėjau prie jos ir dar kartą trenkiau. Stipriai.
-Nebelysk prie Zayn. Jis mano.
Zayn stovėjo išsišiepęs. Idiotas. Ištraukiau vaistus jam iš rankų ir nuėjau prie saldumynų. Pasiėmiau keletą šokoladų ir sausainių pakuočių ir patraukiau link kasos.
-Ei mažute kas yra ?
Ar tu toks kvailas ar tik apsimeti ? Tikiuosi kad 2 varijantas.
-Nieko.
Kai susimokėjau nuėjau į lauką ir išsiėmiau cigaretę iš pokelio kurį nusipirkau. Įtraukiau šio nuodingo dūmo ir atsodusau. Nekenčiu mėnesinių. Be jų neapsieinu be cigarečių.
-Nuo kada rūkai ?-paklausė Zayn iš kažkur atsiradęs.
-Aš visada rūkiau tik darydavau pertraukas.-suburbėjau.
-Kas gi yra ?
-Man mėnesinės.
-Ne tai. Tu pikta nuo susitikimo su Mora.
-Na jei tu būtum kažką daręs kai ji ant tavęs korėsi tada nieko nebūtų.
-Aš moku tik muštis. Merginų negalima mušti.
Suprunkščiau prisiminus nelabai jau ir senus įvykius.
-Tikrai ?-sarkastiškai paklausiau.
-Anna.-jis susiraukė.
-Bet juk jos tu niekada nemušei. Ar tu taip išreiški kad tau kažkas patinka ?
-Anna baik.-jis jau buvo susierzinęs.
-Tai buvo tik keli kartai kai aš nesusilaikiau. Nebebūtina to primint.
-Keli ? Kiek atsimenu nuo tavęs labiausiai nukentėjau. Labiau nei nuo savo brolio.
Jis buvo piktas. Velnias. Prisidirbau. Jo kakle buvo išsišokusios venos.
Jis suėmė mane už kaklo ir pradėjo smaugt. Suinksčiau kai jis suspaudė tą vieną kur buvo pjautinė žaizda. Man pradėjo trůkti oro.
-Po velniais. daugiau man to neprimink. Namuose lauks bausmė.
Kai jis atleido mane aš pradėjau kosėti. Jis peržengia visas ribas.
Įsėdau į mašiną ir nusukau akis į langą. Visą kelią nepażiūrėjau į jo pusę. Pykau ant jo. Po velnių żiauriai pykau.
Kai buvome namuose aš pasiėmiau savo tašes ir užsinešiau į svečių kabarį.
IKai buvau susitvarkiusi nuėjau atsisėsti ant lovoz ir įsijungiau televizorių. Ramiai valgiau šokoladą ir žiūrėjau laidą 16 and pregnant. Kaip galima būti tokiom kvailom ir tapti nėščiom tokio amžiaus ? Na bet kaikurios atrodo laimingos. Każin kur tų vaikų tėčiai ?
Kai buvau beveik użmigusi į kamabrį įėjo Zayn su kažkuo kas buvo panašus į diržą tik storas ir trumpas. Pradėjau greičiau kvėpuoti. Žiauriai jo bijojau. Jis per prievartą mane pasiguldė ant savo kelių ir numovęs apatinius trenkė su tuo daiktu. Suiksčiau. Velniškai skaudėjo. Jis trenkė dar kartą. Ir dar kartą. Mano žandais nusirito karčios ašaros. Po velniais.
-Z-zayn baik.-kūkčiojau.
Jis nieko neatsakė tik dar kartą trenkė stipriai ir išėjo.
Užsirakinau duris ir sunkiais , lėtais žingsniais nuėjau iki lovos ir atsiguliau ant pilvo.
Gulėjau ir negalėjau sustabdyti ašarų kurios vertėsi upeliais

Jūs net nesugebėjot surinkt 2 nuomonių ant praeitos dalies tad kitos negausit tikrai kol nebus 3 nuomonių.

:(

Bad Kids(Baigta)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang