**Anna**
-Žinai aš norėčiau vaikų su tavimi-Sušnibždėjo Zayn man prie ausies.
Aš sustingau ir atsisukau į Zayn. Jis stebėjo Saffą kuri šnekėjosi su berniuku ir tarp pirštų sukiojo plaukų sruogą. Nusišypsojau.
-Ką ?
-Oh aš tiesiog... Aš tiesiog... Uh man patinka vaikai.-Jis pradėjo aiškintis.
Šyptelėjau ir prisiglaudžiau prie Zayn.
- O tu ? O tu ar norėtum vaikų ?-Jis tyliai paklausė manęs.
-Taip.
Jis atsisuko į mane ir sujungė mūsų lūpas.
-Saffa greičiau einam namo.-Zayn sušuko Saffai ir ji atsisveikinusi su savo draugu atbėgo iki mūsų.
-Aš dar norėjau pažaisti.-Patempė lūpytę.-Aš susipažinau su tuo berniuku. Mes žaidėm.
-Ateisim kitą kartą.-Jis šyptelėjo jai ir padavė ranką man ir Saffai.
Mes visi lenktyniavom kuris pirmas atbėgs iki durų , ir aišku nusileidom Saffai ir ji laimėjo. Ji buvo labai laiminga. Tai privertė mane šypsotis.
Kai įėjome į vidų Zayn susiraukė ,pamatęs trečią vyriškų batų porą prie lauko durų, bet nieko nesakė. Nurengiau Saffą ir mes abi nusekėme Zayn. Kai jau buvome prie virtuvėtrumpa rų Saffa stipriau suspaudė mano ranką. Nesupratau jų elgesio.
Virtuvėje sėdėjo Tricia , Waliyha ir kažkoks vyras kuris buvo panašus į Zayn. Jis turėjo tamsesnią odą ir tai įrodė ,kad čia sėdi Zayn tėvas. Zayn niekada man apie jį nepasakojo tad nežinau kaip turėčiau elgis. Ar džiaugtis ,kad čia jų tėvas ar ne.
-Ką tu čia darai ?-Zayn rūsčiai paklausė.
-Sūnaus ir dukrų negaliu pamatyti ? Aš apie jus nieko negirdėjau 5 metus o kai grįžtu jūs esate suaugę. O juk palikau mažesnius.
-Ak...-Atsiduso Tricia.
Pastebėjau ašarotas Tricios ir Waliyhos akis. Tas vyras buvo negeras. Tai pastebėjau kai jis keistai pažvelgė į mane ir gašliai nusišypsojo.
-O kas šioji gražuolytė ?
-Ji mano mergina. Prašau tavęs gražiuoju ,kad paliktum šiuos namus arba aš išmalsiu tavo snukį.
Suspaudžiau jo ranką kai jaučiau kad jis įsitempia.
-Zayn...Prašau...Jis atėjo kaiką pasakyti.
Zayn pažvelgė į tėvą.
-Tai sakyk kokiu reikalu mus prisiminei ?
-Aš noriu sugrįžti.-Jis išsiviepė.
Zayn įsitempė. Nemačiau ,bet galiu pasakyti , kad jo akys pajuodavo. Jis patraukė mano ranką ir priėjęs prie savo tėvo su kūmščiu trenkė jam į veidą. Jis suklupo ,ir nuleido galvą.
-Aš nesuprantu.-Zayn krūtinė kilojosi kai jis kvėpavo.-Tu mus visus įskaudini ir po penkių metų grįžti ir teigi ,kad grįžti. Ar bent paklausei ar kam nors tavęs dar tebereikia ?-Jis vis dar piktai kalbėjo.
-Sūnau...
-Aš leidau jam sugrįžti. Aš jį myliu.-Zayn mama atsistojo ir pasitraukė toliau nuo Zayn.
-Jis tave įskaudino. Jis tave išdavė.
-Saffai reikia tėčio.-Ji bandė rasti pretekstą apsiginti.
-Saffa ar tau reikia šito vyro ?-Paklausė Zayn atsisukęs į Saffą.
-Aš nepažįstu šito vyro.-Ji sušnibždėjo ir prisitraukė mane arčiau.
-Matai mama jai jo nereikia. Nemanai kad gali susirasti kažką kas tavęs kitą kartą neišduos ?-Jis jau rėkė.
-Aš nerandu nieko geriau nei tavo tėvas. Aš negaliu kitaip sūnau. Negaliu.-Tricios veidu riedėjo ašaros.
Mes su Saffa priėjome prie Zayn ir aš paleidusi jos rankutę apsikabinau Zayn iš šono. Jis vis dar buvo įsitempęs. Paglosčiau jo veidą ir jis atsisuko į mane. Aš pakračiau galvą ir jis nusisukęs atsiduso.
-Mes išvykstame.-Zayn sumurmėjo ir pradėjo temtis mane.
Saffa pradėjo verkti sakydama kad ji nenori ,kad mes neišvyktume.
-Tu gali vykti su mum.-Zayn šyptelėjo Saffai.
-Aš važiuosiu su jumis tai pat.-Pasakė Waliyha.
-Gerai.-Tepasakė Zayn ir jie visi trys užlipo susidėti savo daiktų.
Aš likau apačioje ir pradėjau jaustis nejaukiai. Į svetainę atėjo Zayn tėvas.
-Taigi koks šitos panelės vardas ?-Ji šlykščiu balsu paklausė.
Aš trumpam žvilgtelėjau į jį ,bet po akimirkos nusisukau ir žvelgiau į sieną.
-Anna.-Trumpai atsakiau.
Pradėjau melstis ,kad jis daugiau nieko manęs neklaustų ir nekalbintų. Jis įskaudino Tricios vaikus. Triciai jis tikriausiai privėlė melų.
-Aš Rick'as.
Prikandau lūpą ,kad kažko blogo nepasakyčiau.
Palikęs jį ten stovėti nuėjau į virtuvę kur sėdėjo Tricia.
-Aš suprantu kaip jūs jaučiatės.-Pradėjau savo kalbą ir Tricia pakėlė ašarotą veidą į mane.
-Jiems tereikia šiek tiek laiko.-Aš šyptelėjau jai.
Kai tik išgirdau, kad kažkas lipa laiptais aš grįžau ten kur buvau prieš tai.
Kai jie visi nulipo mes apsiovėme batua , užsivilkome striukes ir pratraukėme link Zayn mašinos kuri stovėjo kieme.
Kai sustojome Zayn namų kieme Saffa ir Waliyha miegojo.
Zayn paėmė Saffą ant rankų kai Wali tuo tarpu atsikėlė.
Mes įžengėme į Zayn namus ir nusiavėme batus.
-Kur mes miegosime ?-Paklausė Wali.
-Yra vienas laisvas kambarys. Tau ir Saffai. Gali eiti miegoti jei nori jau.
Waliyha nuėjo miegoti o mes su Zayn į virtuvę.
-Aš esu išalkusi.-Sušnibždėjau.
-Jau yra 21.30.-Jis nusijuokė.
-Nu ir kas ?
Jis atidarė šaldutuvą ir atsiduso.
-Pasirink. Sumuštinis ar... Sumuštinis ?
-mmmmm renkuosi sumuštinį.
Mes abu nusijuokėme ir Zayn padarė mum keturis sumuštinius.
Kai aš suvalgiau savo du sumuštinius jaučiausi alkana vistiek tad kai Zayn nematė paėmiau jo sumuštinį ir susikišau jį į burną.
Bet staiga jis atsisuko ir pažvelgė į mane. Aš dar buvau nesukramčiusi.
Jis priėjo prie manęs ir mane pabučiavo. Jis nestipriai kąstelėjo man į lūpa ir aš praveriau ją duodama jam didesnį priėjimą.
Jis su liežiuviu paėmė likusius sumuštinio gabalėlius ir susikišo sau į burną.
-Fuuu.-Atsitraukiusi pasakiau.
Jis nusijuokė ir prirėmė mane prie stalo.
-Zayn mes negalime. Juk tavo sesės.
-Jos neateis.
Mane tai pat užvaldė aistra. Aš užkišau ranką už Zayn kelnių ir apatinių.
Suėmiau jo draugužį ir jis išleido aimaną.
-Oh kaip aš to pasiilgau.-Jis sumurkė man į ausį.
Aš pradėjau judinti ranką ir klausiausi Zayn aimanų.
Tai kaitino labiau kai žinojome kad bent kurią sekunde gali įeiti į virtuvė Saffa arba Wali.
Jis suaimanavo garsiau ir aš užtildžiau jį buciniu.
Pajudinau ranką dar kelis kartus ir jis su garsia aimaną į mano lūpas, baigė.
Apsikabinau jį ir prisitraukiau arčiau bučiniui.
-Mažute man reikia susitvarkyti.
Aš paleidau jį ir jis išėjo. Sutvarkiau virtuvę ir užlipau į antrą aukštą. Įėjusi į kambarį nusimečiau drabužius ir likusi tik su apatiniais atsiguliau į lovą ir užsiklojau.
-Myliu tave princese.-Išgirdau jau beveik būdama miego karalystėje.Labai sori sori kad trumpa bet pagalvojau parasysiu dali.prasau perskaitykite mano nauja isto one big secret that changed her life.
Aciu myliu jus bye
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.