**Anna**
Pabubau nuo skausmo visame kūne. Atsimerkiau ir prieš save pamačiau raudonas kambario sienas. Pasukau galvą į šoną ir pamačiau stalą , kėdes
, langą su grotomis ir lovą. Bandžiau pajudėti ,bet buvau surišta. Pradėjau muistytis , bet taip labiau pradėjo veršti riešus.
-Alio ar čia kasnors yra ?
Po kelių minučių kažkas atrakino duris ir įėjo.
-Nestauk.-pasakė kažkoks juodaodis.
-Ką aš čia darau ?
-Na tavo tėveliai kaikam skolingi o kadangi tu esi jų mylimiausia dukrelė jie tikrai nenorėtų ,kad tave kas nors skriaustų. Ar gi ne taip ?
-Aš nepažįstu savo tėvų.
-Na taip , juk jie norėjo tave apsaugoti.
Nusukau veidą į šoną. Jis man buvo šlykštus o apie tėvus kalbėtis nenorėjau.
Jis suėmė mano veidą ir atsuko į save.
-Nedrįsk nusukti veido kai aš su tavim kalbu.
Jis užsimojo ir men trenkė. Nedrįsau kalbėti.
-O tu ne silpna. Neverki.
-Gyvenimas išmokė.-pašaipiai nusišypsojau.
Staiga į kambarį įėjo dar kažkas , bet tas juodaodis buvo uždengęs vaizdą.
-Josh'ai jau gali eiti.-prašneko kitas vyras.
Josh'as apsisuko ir išėjo iš kambario. Tas kitas žmogus buvo Colton'as. Jo pilvas buvo subintuotas. Tikriausiai jį pašovė vakar.
-Labas brangute.
Tylėjau.
-Ko tokia nekalbi ?
-Ko tau iš manęs reikia ?
-Iš tavęs šeip nieko tik skolas gražinsim tavo tėvelių padarytas.
-Aš nesusijusi su savo tėvais , po velnių.
- Tu buvai jų brangiausias turtas. Jie tave taip mylėjo , kad net atidavė savo geriausiems draugams , kad tik tave apsaugotų. Jie buvo blogi žmonės padarę daug negerų dalykų už kuriuos atsiimsi tu.
Užsimerkiau. Nenorėjau jo veido matyt. Aš juo pasitikėjau.
-Tai tu ne mano brolis ?
-Aš esu tavo tikras brolis. Jie nužudė mano merginą nes pasak jų ji buvo skolinga. Aš ją taip mylėjau o jie ją iš manęs atėmė. Na tada tu jau buvai atiduota.
-Ir už tai tu kankinsi mane o ne juos ? Kodėl ?
-Na aš nemanau ,kad jiems būtų taip skaudu jei juos kankintumėm. Na taip kai tave nužudysim imsimės ir jų kankinimo.
-O kur jie ?
-Jie čia. Nebijok leisiu susipažinti.-išsišiepęs pasakė.
-Josh'ai atvesk juos.-sušuko jis.
Po kelių minučių į kamabrį įėjo Josh'as su dviems 4 dešimtį perkopusiais žmonėmis.
-Na ką palieku susipažinti.
Jis atrišo mane ir išėjo. Tie žmonės kuriuos turėčiau vadinti tėvais atėjo prie manęs. Susiraukiau kai vyras palietė mano veidą.
-Tu graži panelė išaugai.
Pasitraukiau nuo jų keliais žingsniais toliau.
-Per jus aš atsidūriau čia.-sušnypščiau.
-Mes labai apgailestaujam.-pasakė moteris.
-Na reikėjo pagalvoti apie pasėkmes nužudant savo sūnaus merginą.
-Ji buvo narkomanė , iš mūsų pirkdavo narkotikus ir niekada neatnešdavo pinigų. Bei sakė kad mus įskųs jei neduosim narkotikų.
Garsiai nusijuokiau.
-O dieve mano tėvai narkotikų dyleriai. Nesugebėjot kitokiu amatu verstis ?
-Anna tu nieki nežinai.
-Na taip nes kiek ten metų man buvo kai atidavėt mane draugams ?
- Dveji.-atsiduso moteris.
-Man buvo dveji o dabar man septyniolika.
-Mes norėjome tau gero. Mes atsiprašome.
-Nenoriu girdėti jokių atsiprašymų , penkiolika metų jokios žinios iš jūsų negavau.
-Jie būtų tave suradę.
-Koks skirtumas ar mirt geriau tada ar dabar ?
-Aš mirsiu per jus. Planavau daug ką nuveikti. Aplankyti keletą šalių , pabaigti universitetą ,susituokti , susilaukti vaikų. O dabar viskas,-nebelaikiau ašarų , verkiau.- mirsiu.
Moteris norėjo prieiti , bet aš dar toliau pasitraukiau.
Geriau praleisiu likusias savo gyvenimo valandas nekęsdama jų , nes net nesiruošiu jiems atleisti. Jie sugadino mano gyvenimą.
Po maždaug valandos atėjo Josh'as išsivesti ,,mano tėvų". Visą tą laiką jie manęs atsiprašinėjo.
-Na patiko susipažinimas su tėveliais ?-paklausė Josh'as atnešęs man valgyti.
-Labai.-sarkastiškai sušukau.
Jis nusijuokė ir padėjęs padėklą su maistu išėjo.
Sugirgė pilvas. Priėjau prie padėklo o ten buvo sumuštinis ir vanduo.
**Zayn**
Atsimerkiau nuo didelio skausmo galvoj. Pasiramstydamas sienomis nuėjau iki vonios. Każkas vakar man trenkė į galvą todėl dabar yra mėlynė toj vietoj.
Anna... kur Anna ?
Greitai išbėgau iš vonios nepaisydamas skausmo ir nubėgau į svečių kambarį. Ten jos nebuvo. Apieškojau visus namus o jos nė kvapo. Svetainėje pamačiau numestą ginklą ir kraują ant kilimo.
Reikia surasti Anną.Paskambinau Niall:
-Klausau.
-Anna pas tave ?
-Ne.-atsiduso jis.
-O kur ji nežinai ?
-Man nerūpi kur ta kalė yra.
-Kur tu ?
-Aš pas Harry.
-Duok Harry.
Girdėjau , kad jis atsistoja ir nulipa laiptais.
-Klausau.
-Kur Anna ?
-Man nerūpi ta kalė.
-Kas jum yra ?
- Vakar man paskambino kažkas ir pasakė visą tiesą apie ją ir koki jos kėslai buvo.
Negalėjau daugiau klausytis jų pasitalionių tad padėjau ragelį.
Nuėjau į jos namus. Jie buvo atrakinti. Apėjau visus kambarius bet nei jos nei Colton'o nebuvo. Atsidusau. Kaip aš ją rasiu ?
**Anna**
Pramerkiau akis nuo vibravimo kišenėje. Koks jis durnelis. Net neapieškojo manęs. Skambino Zayn.
-Zayn.-tyliai sušnibždėjau.
-Anna kur tu ?
Atsistojau nuo lovos ir pažvelgiau pro langą.
-Už lango kažkokia statybų aikštelė aš esu 2 aukšte už statybų aikštelės yra žvyrkelis.
-Aš tave surasiu Anna nepadėk ragelio.
Laikiau telefoną prie ausies , bet pro duris įsiveržė Josh'as. Mečiau telefoną į tarpą tarp lovos ir sienos.
Jis priėjo prie manęs ir trenkė į veidą.
Tada numetęs ant grindų spyrė man į pilvą kelis kartus. NusiKosėjau krauju.
-Nagi Josh'ai negi nori ją taip greitai nužudyt ?-paklausė iš kažkur atsiradęs Colton'as.
Josh'as dar kartą spyrė ir pasitraukė.
-Šita kvailelė nebeturi draugų ,visiems pripaisčiau nesąmonių apie tave ir visi jie patikėjo. Na o Zayn jis nužudytas. Pastebėjau , kad Josh'as įsitempia. Colton'as pažvelgia į Josh'ą ir paklausia:
-Tu juk nužudei jį ?
-Na aaš tikiuosii. Aš jjam su buuteliu trenkiau per ggalvą.-sumikčiojo Josh'as.
-Tu kvailį.-suriko Colton'as ir trenkė iš kumščio jam.
Po kelių smūgių Josh'as buvo be sąmonės o Colton'as kvėpavo greitai pavargęs. Prie jo kojų pamačiau pistoletą tad nieko nelaukusi pagriebiau jį ir užtaisius nutaikiau į Colton'ą. Jis nusijuokė.
-Mažute tu kraujuoji. Esi netekusi jėgų negi manai ,kad mane įveiksi kai aš turiu daugiau žmonių kurie gali tave įveikti.
Jis priėjo arčiau. Jau ruošiausi paspausti gaiduką , bet pistoletas buvo išmuštas man iš rankų. Colton'as trenkė man į veidą ir į pilvą. Neatlaikiusi parkritau ir suinkščiau iš skausmo.
Jis pakėlė mane už plaukų ir pastūmė link lovos. Aš neišlaikiusi pusiausvyros kritau į lovą ant pilvo.
-Iškart analiniu nori ?-nusijuokė jis.
Aš apsiverčiau ant nugaros ir pradėjau trauktis nuo jo.
-Mažute nebėk nuo to kad neišvengiama.
Jis numovė mano kelnes. Aš pradėjau muistytis ir verkti. Jis pasiėmė virvę iš stalčiaus ir surišo mano kojas ir rankas prieš tai nurengęs nuogai.
Jis atsisegęs savo kelnes ir nusimovęs apatinius užgulė mane ir prilietęs su savo galiuku įėjimą nieko nelaukęs įėjo. Aš suklykiau iš skausmo. Jis pradėjo be perstojo judėti. Skausmas buvo nepakeliamas , bet jį sustabdė kažkas įeidamas.
-Tu debile niekas neliepė jos prievartaus išsigimėli.-kažkokia mergina sušuko Colton'ui ir nustūmė jį nuo manęs bei atrišo.
-Eik iš čia.-ji surėkė jam.
Aš greitai apsirengiau savo drabužius ir atsisukau į tą merginą ,bet ji nespėjus man susigaudyti trenkė su pagaliu per pilvą. Iš burnos pradėjo bėgti kraujas. Jei jie mane taip dažnai muš aš nukraujuosiu.
Kai ji išėjo aš neturėjau jėgų atsikelti ,bet ta mintis ,kad jie neatėmė telefono verčia mane atsikelti.
-Zayn tu dar čia ?-tyliai paklausiau.
-Anna...
-Kur tu ?
-Tu esi 2 valandos kelio nuo Bradford'o. Liko 1 valanda. Aš atvažiuoju su savo kitais draugais. Jo namo niekas nesaugo tik viduj yra gal apie 15 apsauginių bet aš tave surasiu.
-Tikiu tavim Zayn.-tai pasakiusi nusikosėjau krauju ir praradau sąmonę.
**Zayn**
-Anna ?-ji nieko neatsakė. Jai kažkas nutiko.
-Reikia ją apsaugoti.Spausk iki galo.-sušukau Justin'ui.
Su savimi lasiėmiau 10 Justin'o vyrų ir 5 savo vyrus.
Po 30 minučių pamatėme apleistą statybų aikštelę ir pasistatę mašinas saugiu atstumu patraukėme pastato link.1211 ŽODŽIŲ. WOHOO PASISTENGIAU ŠIANDIEN. TAD IR JŪS PASISTENKIT MAN PARAŠYT DAUGIAU NEI DVI NUOMONES. BŪČIAU LABAI DĖKINGA. ATLEISKIT DĖL KLAIDŲ.
MYLIU.
YOU ARE READING
Bad Kids(Baigta)
RomanceIstorija apie merginą ir vaikiną, kurie pakeitė vienas kito gyvenimus.