Mikor haza értem, ledobtam a cuccaimat és átöltöztem, ettem egy kicsit. Vissza mentem a szobámba és feszengtem egyet a tükör előtt. Felhajtottam a pólómat, és az alakomat kezdtem el vizslatni. A bordáim ki álltak. A hasam lapos volt, mondhatni túl lapos. Kezeim vékonyak és csonotosak, undorítónak tituláltam magam. Ennem kellene de még is úgyérzem, avval semmi nem lesz jobb. Nem érzem magam, annyira soványnak ami igazából vagyok. Fáj az igazság, hogy a betegségem erősebb nálam.
Az önértékelésemet, egy kopogás szakította meg.-Gyere!-szóltam. Az öcséim jöttek be.
-Mel Alexel pasis estét tartunk, de eljöhetnél te is, és akkor lesz tesós este.
-Ha nem zavarok akkor megyek.-mosolyogtam.
-Na gyere drága nővérünk.-Rángatott ki Tom.
Átmentünk Alexander szobájába, ahol már kivoltak készítve a nasik, és az üdítők.
-Itt vagyunk.-mondta Zack.
-Mel mit keres itt?-kérdezte Alex.
-Ez kedves.-vetettem magam az ágyára.
-Bro! ez tesós este, úgy, hogy áthívtuk Melodyt.-magyarázta Tom.
-Ja oké.-vont vállat.
-Mit szoktatok csinálni a pasis estén?-kérdeztem.
-Hát eszünk, filmezünk. Csajokról beszélünk. És magazinokat nézünk.-mesélte Zack. A másik kettő fiú csak bólogatott.
-Milyen magazinok?-érdeklődtem.
-Ott az asztalon.-mutatták az ikrek.
Oda sétáltam és kitágult a szemem. Vissza sétáltam, össze tekertem a magazint és fejbe vágtam vele Alexet.-Normálisa vagy?-kiabáltam.-Ez pornó újság. Hülye. Csak 12 évesek.-ütögettem.
-Időbe kell kezdeni.-vágta rá.
-Jó akkor az újságokat megtartom és majd eltüzelem.-dünnyögtem.
-Ne már, jó volt nézni a nőket.-húzta el a száját Tom.
-Te jó ég. Mit tettél velük?-néztem Alexanderre.
-Férfit nevelek belőlük.-mosolygott.
-Oké, nem érdekel inkább nézzünk filmet.
A fiúk beleegyeztek, és néztünk, egy Marvelt. Ennek örültem. Bár az ágy szűkös volt 4-ünknek. Ezért Zack félig rajtam feküdt.-Oké. Elzsibbadt mindenem. Csináljunk valami mást. Uuuuuu Just Dance.-dobtam fel az ötletet. A fiúk bele mentek. Órákon át táncultunk. A hangulat nagyon jó volt. Örültem, hogy velük lehettem.
-Mikor szoktatok tartani pasis estét?-kérdeztem.
-Minen héten.-vágtak rá.
-És eddig megsem hívtatok?-hüledeztem.
-Bocs. Ez van.
-Köszönöm, hogy most meghívtatok.-hálálkodtam.
-Semmiség.-mondta Alex.
Végig pusziltam a fiúkat, mert tényleg jól esett, hogy meghívtak. De persze a puszinak már nem örültek. Végig fintororogtak és olyanokat mondtak, hogy ,,fúj" ,,Melody ne!" ,,A férfiakat nem puszilgassák" vagy éppen ,,legalább nem nyálasat".
Elköszöntem a fiúktól és vissza mentem a szobámba a terv az volt, hogy most már megyek és lezuhanyzok mivel már este 10 körül volt. Csak úgy rutinból, bekapcsoltam a telóm 3üzenetem jött. Egyik egy ismeretlentől valami perverz ajánlat. A másik Nicktől. Gyors megnyitottam.Nick
-Most már a barátod is tudja!Ennyit írt. Egy mondatot. Kicsit elgondolkoztam a barátom is tudaj. Hisz csak egy barátom van. Bassza meg AIDAN.
Meg néztem a másik embert aki írt Aidan volt.
YOU ARE READING
Egyedül a világ ellen...+Ő
Romance•Befejezett!• -Tudod egyedül a világ ellen.-mondtam a szemébe kicsit zavarban. - +én.-jelentette ki. ,,-Jó akkor egy utolsó, kérdés. Szépnek találod magad?-kérdezte a doktornő. Ennél a kérdésnél történt valami, velem. Elszakadt egy cérna, ami a könn...