Az utolsó óra német volt. Már indultam volna haza amikor Aidan vissza húzott.
-Mel...baj van.-Mondta.
-Mi?-Kérdeztem.
-Hát....most felelek németből, és hát..elfelejtettem.-Húza a száját.
-Azt akarod, hogy maradjak neked segíteni csalni?-Mosolyodtam el.
-Igen.
-Mit kapok érte?-Aidan beharapta a száját és végig mutatott magán.
-Engem.-Kacsintott.
-Hát.....-Ingattam a fejem.
-Nem vagyok elég jó?-Vonta fel a szemöldökét.
-Oké, akkor ott alvós lányos bulit tartnuk este nálam.-Mosolyogtam.
-Benne vagyok.-Nyalta meg a száját, mire meglöktem a vállát. Bementünk a terembe. Aidannek 10 percig kell magáról beszélnie. Ennyi a feladata, érettségi gyakorlás. A szeremlem felállt és megköszörülre a torkát.
-Ich heiße Aidan Lokanwood.
(Aidan Lokanwood vagyok)-Perfekt, weiter so.-Mondta a tanár, cinikusan.
(Tökéletes, csak így tovább)-öm..Ich bin 17 Jahre alt.
( 17 éves vagyok)-Ja.
(Igen.)-Mein Lieblingsfach ist Mathe. und ich bin gut darin.
(A kedvenc tantárgyam a matek és jó is vagyok belőle.)-Ezen elmoslyodtam. Egy pillanatra megállt majd elkezdtem súgni.-Mein Hobbi is Fußball.-Suttogtam. Aidan elmondta.
(A hobbim a foci)-Meine Augen sind braun.-Mondta, mire kitágult a szemem.
(A szemem barna színű)-Blau.-Suttogtam, mire leesett neki mit is mondott. (Kék) egyből kijavította magát. Nehezen de lefelelt 4-re. Ügyes volt. Szépen elmondta azt amit súgtam neki.
-Köszönöm hercegnő.-Suttogta.
-Nincs mit.
Kicsengettek és Aidan elindult haza, én meg a buszra úgy beszéltük, hogy 6 óra felé jön, és akkor csajos buli lesz. Már kitaláltam pár dolgot...
Felültem a buszra, és elindultam haza.-Ide ülhetek ribanc?-Kérdezte egy lány, aki oda valósi ahova én.
-Nem.-Kezdtem el kifelé bámulni. Elő vettem a könyvem, és olvasni kezdtem a lány kinevetett. És beült mögém. Zenét hallgattam és olvastam. Imádtam ezt csinálni. Mikor lassított a busz, hogy megáll elakartam tenni a könyvem, de valaki kikapta a kezemből. És lesétált vele a buszról.
-Hé nem már. Add vissza. Légyszi.-Mentem utána.
-Nem.-Megfogta és ledobta a pocsojába.
-Nee.-Léptem oda és emeltem ki a vízből. Az összes lap vizes lett. Egyedűl a borító nem. A lány kinevetett és otthagyott, én meg szomorúan sétáltam.
Haza mentem, és egyből fel a szobámba a könyvemet a törülközőre tettem, hogy száradjon meg. Majd lementem enni, igazából nem voltam éhes elment a kedvem attól, hogy milyen szemetek az emberek. Ezért csak kavargattam az ételt. Ezt a szüleim persze észre vették, és kérdezték, hogy miért nem eszek.-Elment az étvágyam, majd eszek Aidannel.-Álltam fel és sétáltam vissza a szobámba. Egy másik könyvet
kezdtem el keresni, hogy addig azt olvasom. Egyészen 6-ig olvastam. Majd kopogtak az ajtómon.-Szia hercegnő.-Lépett be Aidan.
-Szia.-Sétáltam oda és megöleltem.
-Készen állsz, hogy velem csaj bulizz?-Kérdezte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Egyedül a világ ellen...+Ő
Romantizm•Befejezett!• -Tudod egyedül a világ ellen.-mondtam a szemébe kicsit zavarban. - +én.-jelentette ki. ,,-Jó akkor egy utolsó, kérdés. Szépnek találod magad?-kérdezte a doktornő. Ennél a kérdésnél történt valami, velem. Elszakadt egy cérna, ami a könn...