Levettük halkan a kabátunkat, és a konyhába metünk.
-Kérsz fagyit?-Kérdezte.
-11 óra elmúlt, és februál van. Nem kérek.-Döltem apultnak. Bent rettentő meleg volt, ezért a pulcsimat is levettem.
-Én kérek.-Mondta, és komolyan vett elő tölcséres fagyit.
-Lassan aludni kellene, holnap iskola.-Ásítottam.
-Mindjárt megyünk.-Mondta, egy pillanatra lerakta a fagyiát, és házzám lépett, megfogott és felrakott a púltra. Majd a lábaim közé állt megfogta a fagyit, és tovább nyalta. Nem értettem miért rakott fel, ezért össze zavarodva ültem. Aidan is levette a pulcsiát és a földre dobta. Hirtelen megfogta a fagyit, és a felsőm kicsit dekoltáltabb részéhez érintette, majd húzott egy csíkot. Először picit hideg volt.
-Mit csinálsz?-Kérdeztem. Mert a fagyi a meleg bőröm miatt, kezdett a melleimhez folyni. Már oda nyúltam volna, hogy letöröljem, de Aidan megfogta a kezemet.
-Majd én.-Mosolyogott sunyin. Közelebb hajolt. A felsőmet kicsit lejebb húzta, hogy még jobban kint legyen a mellem, oda hajolt és elkezdte lenyalni. A vér megfagyott bennem. Bizsergett az egész testem.
-Aidan ne.-Mondtam bizonytalan hangon. Próbáltam eltolni magamtól.
-Nincs itt senki.-Nézett a szemembe.
-De bármikor lejöhetnek, és azt fogják látni, hogy a melleim között vagy.-Aidan ezt megse hallotta, és tovább nyalta a fagyit a testemről, hála istennek hamar végzett. Elégedett mosollyal az arcán.-Hülye vagy.
-De te ezt a hülyét imádod.-Hajolt az arcomhoz de nem csókolt meg. Megfogtam a pultról a fagyit, és egy hirtelen mozdulatta az arcába nyomtam. Aidan lefagyva várta, hogy abba hagyjam. Az egész arcát össze kentem.-Ez hideg.-Lépett el előlem, és a csap alá feküdt, hogy lemossa, de a kis idétlennak a pólójára folyt a víz. Jól kinevettem. Megfordult és a szemeimbe nézett.
-Melody Cabei, ezt vissza kapod.-Mondta lassan.
-O-o.-Ejtettem ki, és leugrottam a pultról. Aidam megindult felém, halkan elkezdtem felfutni a szobájába. Nevetve borúltam az ágyába. Aidan póló nélkül lépett be utánam egyből, levette mert vizes lett. Közelebb jött.
-Hát Mel most büntetésed lesz.-Mondta.
-Na mi?-Vontam fel a szemöldököm.
-Nem fogok hozzád érni, sehogy.-Mosolygott.
-Komolyan evvel szeretnél büntetni nagyfiú?-Nevettem.
-Igen.
-Jó, kibírom.-Kamuztam.
-Majd látjuk.-Feküdt mellém, úgy, hogy neérjen hozzám. Felnevettem és elindultam zuhanyozni.
Komótosan megis voltam, vissza sétáltam és kibontottam a hajamat, ami kontyban volt. A vállamra hullott a barna hajzuhatag. Majd megigazítottam, Aidanra néztem aki engem nézett. A szemei elkalandoztak, és a fenekemet kezdte bámulni. De hirtelen elkapta a onnan a tekintetét, vissza a telefonja kijelzőjére. Elfolytott mosollyal feküdtem vissza, az oldalamra fordultam neki ellenkező irányba, vagyis a fürdő felé. Aidan is kiment fürödni. 15 percel később megjelent egy boxerben. Hűha, már számtalanszor láttam így, de mindig eltudok veszni a szemeimmel a testén.-Látom teszik a látvány.-Mondta sunyin.
-Annyira nem.-Fordultam meg. Aidan felnevetett és befeküdt mellém. Lassan hajnali 1 óra volt már, mikor meguntam és hozzá bújtam, de Aidan letessékelt a mellkasáról.-Ne már. Meddig hisztizel még?-Kérdeztem.
YOU ARE READING
Egyedül a világ ellen...+Ő
Romance•Befejezett!• -Tudod egyedül a világ ellen.-mondtam a szemébe kicsit zavarban. - +én.-jelentette ki. ,,-Jó akkor egy utolsó, kérdés. Szépnek találod magad?-kérdezte a doktornő. Ennél a kérdésnél történt valami, velem. Elszakadt egy cérna, ami a könn...