Végül 3-as lett a verselemzés. Örültünk is neki. Mikor nála voltam utoljára akkor kijelentette, hogy barátok vagyunk. Hát azóta eltelt 2 hét, és semmi. Ez megint egy zsákutca volt számomra. Néha keresett, néha kedves volt, néha átnézett rajtam, néha megvárt. Nekem erre nincs szükségem. Voltam a korházba, kontrollon. És hát nem változott a súlyom, amitől elkeseredtem. Rosszul érintett nagyon. Az orvosom, azt mondta, hogy örül legalább, hogy nem fogytam. Ami tényleg egy pozitívum. Heti 2-szer, járok pszihológushoz. Próbálok neki megnyílni de kicsit nehéz, egy számomra idegennek kell elmesélnem mindent az életemről.
Ma csütörtök van. Reggel szokásos, 6-kor keltem. Október van, már a pulcsi nem árt. Felvettem egy síma kék farmert és egy világos kék pulcsit. Eltettem az uzsonnámat és felhúztam a fekete-fehért Air Jordan-emet. Ma is motorral mentem, felvettem a fekete sisakot, és felültem Alex mögé. Lassan, és óvatosan vezetett. Szerettem vele járni suliba, nem kellett megszólalnom.
A suli előtt lerakott, és levettem a sisakot. Felé nyújtottam.-Mel, most maradjon nálad. Nincs hely, a táskámban.-mondta komolyan. Mire tátva maradt a szám.
-Ne idegesíts, hogy ma úgy mész suliba, hogy könyveket is viszel.-ráztam a fejem.
-Ne is mondd...szokatlan.-Küldött egy mosolyt felém.
-Akkor majd, jössz értem.-intettem és a suli felé indultam.
A kezembe fogtam a bukót ezért először a szekrényemhez mentem, ahol betettem a szekrénybe. Aidan sétált el mellettem egy lánnyal és kedvesen köszöntek. Egy műmosolyt küldtem feléjük és köszöntem.
Elég unalmas volt az első két óra, utána elindultam az étkezőbe. Beléptem és körbenéztem. Elindultam egy üres asztal felé, de valaki megfogta a karom.-Ülj le ide. Van még hely.-mondta Aidan. Az asztalnál ahol ült, ott volt a lány akivel reggel láttam. Austin mellette egy lány. Gondolom barátnője. És még másik kettő osztálytársunk. Cole és Kai.
Leültem a számomra idegen lány mellé.-Szia, nem beszéltünk még, Holly vagyok.-mondta a lány mellettem.
-Melody vagyok.-Mutatkoztam be én is.
-Én meg Allie, Austin barátnője.-Mutatkozott be a lány.
Holly, vörös, barna szemű, kissé merész ruhákba jár. Allie világosbarna haj, kékszem. Szép mosoly.
Elővette a kajámat ami 2 szendvics csoki, nyümölcs volt. De ez egész napra.
Csendben ettem és hallgattam a többiek beszélgetését. Jó volt egy társasághoz tartozni.-Melody, én annyira irinyellek.-nyávogta Holly.
-Miért?-kérdeztem.
-Mert, bármit eszel, olyan szép alakod van. Én meg ha egy csokit is eszek, hízok egy kilót.-mondta. A szendvics amit emeltem a számhoz megállt. Ledermedtem. Nem tudtam, köpni nyelni se. De lassan felemeltem a fejem és a szemeibe néztem.
-Ne irigyelj.-mondtam nyugodtan. De elkezdett kattogni az agyam, hogy ettem. Pont azt csináltam amit nem akarok. Felfordult a gyomrom. Próbáltam nem elhányni magam. Vissza tartottam, jó dolgokra gondoltam, hogy a családom úgy szeret ahogy vagyok. Nagy levegőket vettem, de nem túl feltűnően. És kicsit jobban lettem.
-Szerintem is kurva jó alakod van.-Nyalta végig a száját Cole. Perverzül kezdett nézni.-Mit szólsz cica, holnap este nincs kedved randizni?-kérdezte full komolyan. Kinevettem és úgy néztem rá, hogy ezt most te se gondoltad komolyan.
-Fúj, dehogy.-mondtam kicsit idegesen. Az uzsonnámat a táskámba, dobtam.-Mennem kell.-Hagytam ott őket. Gyors felírt a mai jegyzethet, hogy megettem egy szendvicset. Kimentem az udvarra és leültem egy padra. Mikor az hinnéd végre történik veled is valami jó, akkor minden elszaródik.
Bedugtam a fülesem a fülembe. És zenét indítottam, sokszor csak ez tartja bennem a lelket. A következő óra német lesz, amin ugyebár nem kell részt vennem. De mivel még lesz majd órám ezért csak beülök. Össze szedtem magam. És elindultam a német teremhez. Az óra már 3 perce megkezdődött amikor beléptem. A helyemre akartam ülni, de valaki már elfoglalta. Aidan mosolyogva nézett rám. Oda sétáltam és egy szónélkül leültem mellé. Még mindig zenét hallgattam.
10 perc elteltével Aidan egy cetlit csúsztatott elém. Csak félszemmel néztem rá, de elbírtam olvasni az állt rajta, hogy: Minden oké? Válaszul ránéztem és bólintottam. Egyből írt mégegyet Nem volt túl meggyőző. Csúszatta oda.
Nekem erre semmi kedvem nem volt, nem értem, hogy most miért törődik velem. Összezavar. Az óra további részében ráse néztem. Nem akartam beszélgetni vele. Az óra végén felpattantam és indultam, ki a teremből.
Kettő divat szakos órám volt, és mehettem haza. Kiléptem a kapun és vártam Alexandert.-Hé.-lépett oda hozzám Aidan.-Nincs kedved szombaton valamit csinálni?-kérdezte.
-Hát nem is tudom.-húztam el a számat.
-Gyere át és nézünk valami filmet.-mondta kedvesen.
-Átgondolom még.-suttogtam.
-Oké. Még azt szeretném kérdezni, hogy...-kezdte de valaki megszakította.
-Csá haver.-Lépett oda hozzá egy srác akit ismert, akit túl jól ismertem. A múltam legnagyobb hibája. Ösztönösen kapkodni kezdtem a levegőt, mikor megláttam. Elakartam futni, menekülni amíg nem késő.
-Szia.-öklöztek le.-Nick ő itt Melody az osztálytársam.-Nem kellett volna minket bemutatni...
-Melody rég találkoztunk.-gúnyolódott.
-Nem elég régen.-csúszott ki a számon.
-Aidannal ilyen jóba vagytok?-nézett felváltva ránk, mivel elég közel álltunk egymáshoz.
-Mi? Nem-léptem el mellőle.-Semmi közöm hozzá.-Próbáltam magamat védeni, nem akartam, hogy valamit kitaláljon rólam. És főleg nem Aidanról. Aidan kérdőn nézett rám. Én semleges arcal néztem vissza rá. Hirtelen meg láttam Alexet, és elkezdtem oda szaladni hozzá. Igen gyáva vagyok. De elis mesélem miért.
Nick a volt barátom, igazából ő volt eddig az egyetlen barátom. Egy általánosba jártunk. 8.-ba jöttem vele össze. Ő is menő volt, én is. Tetszett nekem. Próbáltam neki megfelelni és adtam az alakomra, vagyis kevesebbet ettem és többet edzettem, itt kezdődőtt minden. De egyszer délután náluk voltam. És csókolóztunk, elég szenvedélyesen. Elkezdett levetkőztetni. De még bőven volt rajtam ruha mikor meggondoltam magam. Nem akartam 15 évesen lefeküdni vele. De ő meg akarta. Azt mondta, ha most felöltözök akkor annak következményei lesznek. És én felöltöztem. Rá egy hétre jött egy pletyka, hogy én megcsaltam Nicket, és több haverjával összefeküdtem vagy bepróbálkoztam. És egyéb ilyen pletykák amik mind kamuk voltak. Soha nem voltam még fiúval. De ennek ellenére még is ribanc lettem. Szóval innen jön az a sok undoritó dolog amit írnak vagy tesznek velem. És mikor ez a pletyka jött, én próbaltam magamt védeni de vajon kinel hittek hát persze, hogy neki.
ESTÁS LEYENDO
Egyedül a világ ellen...+Ő
Romance•Befejezett!• -Tudod egyedül a világ ellen.-mondtam a szemébe kicsit zavarban. - +én.-jelentette ki. ,,-Jó akkor egy utolsó, kérdés. Szépnek találod magad?-kérdezte a doktornő. Ennél a kérdésnél történt valami, velem. Elszakadt egy cérna, ami a könn...