24.

4K 116 0
                                    

Már egy hét telt el azóta, hogy haza jöttem, a korházból. Kettőször voltam piszhológusnál, ahol végig a fiúról faggatott aki a telómon van. De persze semmit nem válaszoltam rá, hogy miért? Egyszerű a válasz.
Megvan az az érzes, amikor van valami/valaki akit nagyon szeretsz? Legyen ez egy zene. Nem fogod másoknak megmutatni a kedvenced, mert ez a te kedvenced és magadnak tartogatod. Nem vagy kíváncsi senki véleményére. Én hasonlóan vagyok Aidannel. Nem akarok egy idegent beavatni a párkapcsolatomba, magamnak akarom az érzést, az emlékeket. Aidan nekem a mindenem, és minden vele töltött pillanatot magamba akarok elraktarozni, nem másnak elmondani.

Egy újjabb péntek. Lassan karácsony már várom az ünnepeket. De most nincs időm evvel foglalkozni, mert elfogok kési a suliból. Szépen felöltöztem és kisétáltam a buszhoz. Pár fiatal, kinevetett. És megjegyzést tett. De nem foglalkoztam velük. Csendben utaztam addig amíg átnem értem. Leszálltam és elkezdtem sétálni, a parkolóban észrevettem Aidant az autójánál egy lánnyal. Mire megtorpantam, nem tudtam most mi legyen a lány, nagyon közel volt Aidanhez. Ott vihorászott mellette. Már indultam volna a suli felé, mikor egy üzenetem jött.

Aidan♡
-Gyere ide bébi!

Elmosolyodtam és oda sétáltam, hozzájuk.

-Sziasztok.-álltam meg Aidan mellett aki egy gyors csókolt lopott tőlem. És a számra suttogta, hogy ,,szia Hercegnőm"

-Aidi ő ki?-kérdezte a lány.

-Torie, ő Melody a barátnőm.-Puszilta meg a homlokom.

-Neked barátnőd van? És ő? Ne röhögtess, hogy néz ki a kiscsaj!?-Nevetett a lány. Próbáltam állni a tekintetét, de belől fájt.

-Ez a kiscsaj a mindenem. Kopj le ribanc.-Mondta gúnyosan Aidan. A lány puffigva ment el.

-Ez' ki volt?-kérdeztem.

-Nem tudom. De elhívott moziba.-Nevetett Aidan.

-Nem vicces.-Néztem rá.

-Aranyosa vagy, féltékenyként.

-Nem vagyok féltékeny.

-Aha persze.-Nevetett és bementünk a suliba. Amúgy bent a lányoktól rengeteg rosszálló pillantást kapok. Sokak irínykednek azért mert Aidan annyira figyelmes velem. Mindig együtt eszünk, mindig ugyan azt. Imádom.

-Nekem edzésem lesz. Holnap találkozunk.-Csókolt meg.

-Oké.-Suttogtam az ajkaira. Alexet felhívtam, hogy jöhet értem azt mondta indul Emmától. Elkezdtem sétálni a parkolóban, egy kavicsot rugdostam a hidegben, amikor valaki megállt előttem.
Felnéztem ki az, és akkor láttam, hogy Nick az.

-Melody rég láttalak.

-Ja.-Kerültem ki de megfogta a csuklómat, és vissza rántott.-Engedj el.-Próbáltam kiszabadítani a csuklómat, de szorosan markolt.

-Hallom dúl a szerelem, köztetek Aidannal.

-Ehhez semmi közöd.-Rángattam a kezem de csak erősebben szorított.-Áu ez fáj.-Szabadítottam ki a kezem. Nick nekem jött és fellökött.

-Élvezd ki ameddig tart, a szerelem. Mert nem fog sokáig tartani, nálad csak jobb, szebb, CSINOSABB lányok vannak.-Fordult meg és sétált el.

-Mel.-Futott oda hozzám Alex.-Jól vagy?-kérdezte.

-I-igen.-Dadogtam, és felsegített.

-Nem ütötted meg magad?

-Nem.-Igazítottam meg magamon a kabátom, mikor megláttam a csuklóm, egy pillanatra kikerekedett a szemem. Egy egész tenyérnyom volt rajta.

Egyedül a világ ellen...+ŐWhere stories live. Discover now