Reggel időben, 9-kor felkeltünk.
-Aidan.-Próbáltam kirángatni az ágyból.
-Még 5 percet.
-Nem.-Húztam le róla a takarót. Nehezen de felszenvedte magát, és csak álmos szemekkel nézett.
-Csukd be a szemed, de elne aludj.-Mondtam, mire elmodolyodott.
A táskámhoz léptem, és elő vettem az ajándékát. Mellé ültem az ágyra.-Kinyithatod.-Mondtam, mire kinyitott mely kék csillogó szemeit.-Hát akkor Boldog születésnapot még egyszer.-Adtam át neki az ajándékát, és az arcára egy puszit adtam. Olyan volt mint egy 5 éves. Izgatott volt. Elsőször egy pulcsit vett ki, ugyan olyanom van nekem is, természetesen lila színű volt. Kivett egy bőr karkötőt amin halványan az volt olvasható, hogy: M tulajdona. Ezen csak nevetett. Majd egy képkeretet húzott elő, ami üres volt. Majd egy borítékot. Kibototta egy kép volt benne, amin mi voltunk. A kedvenc közös képünk. Aidan megfordította. Majd azt kezdte el olvasni. Egy aránylag hosszú szöveget írtam rá. Amiben kifejtem mennyit is jelent nekem, és, hogy ő mentette meg az életem. Van benne szó arról, hogy mennyire hálás vagyok neki, mindenért és, hogy mennyire szeretem. Ja és a végére oda írtam, hogy az ajándékoz tartozik egy Melody kupon. Aidan meghatódva nézett rám, percekkel később. Talán tényleg sikerűlt meghatom vele a szívét. Felállt és felvett engem, és csak ölelet, jó szorosan.-Nagyon köszönöm. Szeretlek Mel...az életemnél is jobban.-Suttogta. Elengedtem és szerelmesen megcsókoltam. Aidan a képet a keretbe tette és feltette a polcra.
-Megyünk fürdeni?-Kérdeztem, mivel az hajnalban nem fürödtünk.
-Igen.-Bólogatott hevesen. Átsétáltunk a fürdőbe. Aidan engedett vizet a kádba és bele ültünk. Hátulról ölelt. Nagyon aranyos volt. Olyan 10 óra fele sikerűlt leérnünk. Maria főzött, Lana meg mellette színezett. Amint megláttak minket elmosolyodtak.
-Jó reggelt gyerekek.-Köszönt Maria.
-Jó reggel.-Köszöntünk.
-Milyen volt a buli?-Kérdezte kedvesen.
-Jó volt.-Kezdtünk el mesélni. Lana felpattant és felment, majd percekkel később jött le, és Aidan előtt megállt.
-Boldog Szülinapot Aidi.-Adott át neki egy félbe hajtott rajzot.
-Köszönöm.-Ültette az ölébe a kislányt aki egy puszit adott Aidan arcára.
-Ezen te és én vagyunk.-Mutatta amit rajzolt. Kék szemű kis emberkék voltak azok. Aranyos lett.
-Nagyon szép lett.-Puszilta meg a fejét a húgának. Maria ellépett a tűzhelytől, és ő is átadta az ajándékát.
-Boldog 18. Szülétésnapot kisfiam.-Ölelgett az anyukája.
-Köszi anyu.-Maria egy kis dobozt adott át Aidannek, tudtam miaz. Lana is tudta, csak Aidan nem. A kis dobozban egy kulcstartó volt. És egy lap össze hajtva, egy kifizetett számla egy motorról.-Ne már anyu.-Tágúlt ki a szeme Aidannek.
-Ha valami bajod lesz drágám, én ütlek agyon.-puszilta meg az arcát.
-Úristen, komolyan megvetted nekem! Köszönöm anyu. Imádlak.
-Én is imádlak. Holnap hozzák.-Mondta, mira Aidan mégegyszer megölelte az anyukáját.
-Nem hiszem el.-Mosolygott kisfiúsan.-Ennyire jó fiú vagyok?-Kérdezte szerényen.
-Háttttt.-Húztuk el a szánkat.
-Ezt meg se hallottam.-Legyintett aranyosan.-Tényleg anyu, nagyon köszönöm. De nem kellett volna.....
ESTÁS LEYENDO
Egyedül a világ ellen...+Ő
Romance•Befejezett!• -Tudod egyedül a világ ellen.-mondtam a szemébe kicsit zavarban. - +én.-jelentette ki. ,,-Jó akkor egy utolsó, kérdés. Szépnek találod magad?-kérdezte a doktornő. Ennél a kérdésnél történt valami, velem. Elszakadt egy cérna, ami a könn...