Na jó egy nagyon durva nap jön.... na de kezdjük az elejétől.
Szombat reggel. 10-kor keltem, meg reggeliztem amit ki is hánytam. Pedig eddig lassan 3 hete, hogy utoljára kihánytam volna.... anya egésznap aggódott értem. Délután kicsit ettem, azt nem hánytattam ki magammal. Délután, össze pakoltam pár dolgot. Pl pizsamát, töltőt, fésűt...
Egy kicsit most csinosabb szettet válaszottam. Tapadós farmer és egy tapasód felsőt. És lassan indultunk is Aidanhez. Alex visz, de ő tovább megy Emmához, nála alszik.-Akkor, biztos ott akarsz aludni Aidannél?-kérdezte anya.
-Igen.
-Komolyan elengedjük egy fiúhoz?-hüledezett apu.
-Nyugi apu. Ő az egyetlen barátom.-néztem rá.
-Bármi van, hívj és én indulok érted.-puszilt meg.
-Nem lesz semmi gond.-pusziltam meg a szüleimet, és elhagytuk a házat Alexel.
Beültünk az autójába és elindultunk. Végig nevettünk, és beszélgettünk. Majd oda értünk.-Mel...biztos itt akarsz aludni?-kérdezte.
-Igen. Bulizunk egyet.
-Oké.-puszilta meg a fejem.-Azért ne
vetkőzz le előtte, mert a fiúk ilyen testet látnak akkor képesek nem vissza fogni magukat.-Nevetgélt.-Hülye vagy. Inkább te vigyázz Emmával, nem akarok még nagynéni lenni.-Szálltam ki az autóból. Alex bemutott nekem. Mire én csak egy puszit küldtem neki. Oda sétáltam az ajtóhoz, és csengettem. Szinte azonnal ajtót nyitott Aidan. Egy fekete ing, és egy fekete farmert viselt. Haja mint mindig tökéletesen állt. Kék szemei ragyoktak. De jó Aidan megint tökéletesen néz ki. Én meg még sminkelni, sem sminkeltem.
-Szia.-köszöntem.
-Szia hercegnő. Gyere.-invitált be.
Úriember módjára levette a kabátom. Te jó isten ez a fiú.....-Csináltam vacsorát.-kezdett el húzni a konyhába.-Most komoly?-kérdeztem.
-Persze.-léptünk be a konyhába, ahol szépen meg volt terítve.
-Ez de romantikus.-néztem az asztalra.
-Jóhogy.-Vette ki a sütőből az ételt. Ami egy sűlt csirke volt, mellé sütött krumplit, és párolt zöldségeket. És tálalta.
-Azta.-néztem rá.
-Ne is mondd. Ebbe is jó vagyok.-nevetett.
Leültünk és elkezdtünk enni. Próbálkoztam minél többet enni. Most az először nem éreztem úgy, hogy hánynom kell. Magamhoz képes sokat ettem. Vacsora után felmentünk az emeletre.-Na szóval...-kezdte.-Ma este bulizni fogunk...és felejteni. Felejtsük el Nicket a sulit. Én apát, és a csapatot. Most csak érezzük jól magunkat.-Töltött egy rövid italt.
-Benne vagyok.-vettem el tőle. Koccintottunk.
-Ketten a világ ellen.-Mondtam.
-Ketten a világ ellen.-Mondta.
Aidan felkapcsolta a ledét a szobában és belállította, hogy folyamatosan átváltson. Lekapcsolta a villanyt és kapcsolt zenét. Én ledoptam a pulcsim. És nevetve elkezdtünk táncolni. Mellette folyamatosan ittunk valamit. Folyamatosan táncoltunk kezdett nagyon meleg lenni. Már éreztem az alkohol hatását. Kezdtem ellazulni. Egyre jobban csak táncoltam.
-Hozzunk még inni.-mondta Aidan elindultunk le konyhába. Aidan is már eleget ivott. Elkezdett valamit énekelni, majd felállt az asztalra és közben táncolt. A fején Lana egyik tiarája volt és az egyik kezében egy piás üveg, a másikban egy spatula volt. Én nevetve videóztam. Nehezen de lejött az asztalról. Vittünk még fel piát.
VOUS LISEZ
Egyedül a világ ellen...+Ő
Roman d'amour•Befejezett!• -Tudod egyedül a világ ellen.-mondtam a szemébe kicsit zavarban. - +én.-jelentette ki. ,,-Jó akkor egy utolsó, kérdés. Szépnek találod magad?-kérdezte a doktornő. Ennél a kérdésnél történt valami, velem. Elszakadt egy cérna, ami a könn...