Reggel arra keltem, hogy Aidan simogat. Felnéztem rá, egyik kezével a telefonját nézte, a másikkal átölelt és simogatott közben. Megpusziltam a mellkasát, mire rám nézett. Elmosolyodott letett a telefont, és megpuszilta a homlokomat.
-Jó reggelt.-Suttogta.
-Jó reggelt Aidan.-Hajoltam a szájához, és nyomtam rá egy apró csókot.
-Hogy aludtál?-Kérdezte.
-Nagyon jól. Te?
-Veled csak jól lehet.-Mondta mire elpirultam.-Megbántad a tegnapot?-Kérdezte halkan.
-Dehogy.-Ráztam fejem.
-Enyém vagy, csak az enyém.-Mondta tényként.
Lassan lemásztam Aidanről, és nyújtózkodtam egyet.-Jézusom Mel tönkre teszel.-Mondta és megpuszilta a vállamat. Jaaa, igen még meztelen vagyok.
Felvettem Aidan egyik pólóját, és egy melegítő nadrágját. Jól megkötöttem így nem esik le rólam, de a lábaimnál, nagyon hosszú volt.
Aidan, egy sortot vett fel és egy pulcsit. Majd lementünk reggelizni.-Mit enne a hercegnő?-Kérdezte, mire vállat vontam.-Akkor együnk műzlit?-Kérdezte.
-Oké.-Bólintottam.
Egymással szembe ültünk, és közben beszélgettünk. Majd Aidan instáról felolvasta a napi idézetet. Majdnem kiköptem a tejet annyira nevettem. Majd elpakoltunk a konyhában, vissza mentünk a szobába. A tegnapi ruháinkat a földről össze szedtem. Majd, felágyaztunk. Aidan hátulról megölelt. És bele puszilt a hajamba. A kezei a hasamon voltak. Megsimogattam. És beszívtam az illatát.
-Haza viszel?-Fordultam meg.-Persze.-Mosolygott. Össze szedtük a cuccaimat. És Aidan ruháiban mentem haza. Persze motorral mentünk, aminek nem örültem. De nem bírtam róla lebeszélni. Lassan vezetett, én addig kiélveztem, hogy ölelhetem. Mikor haza értünk, levett a motorról, és kézen fogva sétáltunk be.
-Sziasztok.-Kiabáltam, mire mindenki előjött és kíváncsian néztek ránk.
-Na milyen volt?-Kérdezte anyu, és a kanapéra ültünk.
-Jó.-Mondtam, mire bólintott, hogy folytassam.-Öm...ennyi.-Mondtam.
-Csak volt valami.-Mondta apu. Aidan a kezét a combomra tette, tudtam, hogy az estére gondol. Elvettem a kezét onnan.
-Hát sokan voltak, jól elvoltunk. Még táncolunk is.-Mondtam. Csak, hogy Aidan ne csináljon semmit.
-Nagyon örülök, hogy elmentetek.-Mosolygott anyu.
-Én is.-Mondta Aidan. Féltem, hogy nem egyre gondolnak anyuval. Még beszélgettünk egy ideig. Majd kiültünk az udvarra, mert a délelőtti napfény a legjobb.
-Aidan. Nagyon rossz fiú vagy.-Néztem rá, mire elmosolyodott.
-Nem tettem semmit. Rágalom.-Rázta a fejét.
-Ahha.
-De tudod mit.-Mondta.-Büntess meg!-Mondta perverzül. Mire megforgattam a szememet. Csak nevetett.-Szeretlek.-Mondta.
-Hogyne.-Néztem előre, mire elém állt.
-Naaa tényleg Szeretlek.-Nézett rám majd felemelt.
-Ne már tegyél le.-Mondtam hisztisen.
-Nem, nem. Addig amíg nem mondod, hogy én is Szeretlek Aidan. Te vagy a mindenem, meg ilyenek.-Mondta mire csak nevettem.-A medencében akarsz landólni?-Kérdezte.
-Nem tennéd.-Húztam össze a szemem.
-Dehogynem.-Mosolygott és a medence felé kezdett sétálni velem.
-Héhéhé. Aidan.-Aidan a medence előtt megállt.
-Hadd halljam.
-Nem.-Ráztam a fejem. Mire közelebb emelt a medence felé.
-Oké oké. Szeretlek.-Mondtam mire letett.
-Puszit kérek.-Megfogtam az arcát és közelebb hajoltam hozzá, majd elengedtem és nevetett elléptem tőle.-Hé ez nem volt szép. Csókolj meg.-Mondta mire elkezdtem arrébb sétálni Aidan utánam. Majd megálltunk a kerti csap előtt.
-Mondd szépen, hogy mennyire szeretsz.-Néztem rá fenyegetően. Mire nevetni kezdett.-Gyerünk Aidan!-Annyira nevetett, hogy nem tudott megszólalni. Megnyitottam a csapot és levizeztem. A szája nyitva maradt.
-Ooo Melody rossz emberrel kezdtél.-Mondta és elkezdett felém lépkedni. Én hátráltam majd elkezdtem futni az udvarban, Aidan pedig utánam. A medence szélénél utolért, megfogott és vissza vitt a csaphoz és levizezett, ellöktem és én is elkezdtem folyatni rá a vizet. Kiverte a kezemből a slag végét, ami a földre esett. Utána ugrottam, már nyúltam volna értem amikor Aidan megfogta a lábam és vissza húzott, és kikerült, nála volt a slág. Meglöktem, mire ő is a földre került és a slagért küzdöttünk. Egyszer csak ráültem a hasára, de hozzá került a locsolóslag.
-Megne próbáld.-Ráztam a fejem.
-Nyertem hercegnő.-Mondta és rám irányította a vizet. A pólóm (ami igazából az Aidané) tiszta víz lett. Rám tapadt. A kezemet letettem a földre ami felázott, tiszta sár lett. Megfogtam és végig hútam Aidan arcán. Addig csináltam amíg az arca tiszta sár nem lett. Leszálltam róla és elégedetten mosolyogtam. Felült és ő is a sárba nyúlt.
-Ne már.-Nevettem. Hirtelen már előttem állt. Megfogta az arcom a sáros tenyereivel, mire szépen össze kent. Majd megcsókolt. Az ajkai sarasak voltak. De nem hagyta abba azért is csókolt. Majd elszakat tőlem.
-Menjünk be.-Mondtam, mire megfogta a kezem és bementünk.-Jézusom. Hogy az istenben néztek ki? Irány fürödni.-Mondta anya. Felmentünk. Kerestünk tiszta ruhát és elmentünk zuhanyozni. Majd a koszos ruhákat a mosógépbe tettük.
--------------------------------------------------------------
Hellóka. Itt a mai rész.
Jövőhéten érkezik az utolsó rész.Szép napot.
Puszi. B♡
YOU ARE READING
Egyedül a világ ellen...+Ő
Romance•Befejezett!• -Tudod egyedül a világ ellen.-mondtam a szemébe kicsit zavarban. - +én.-jelentette ki. ,,-Jó akkor egy utolsó, kérdés. Szépnek találod magad?-kérdezte a doktornő. Ennél a kérdésnél történt valami, velem. Elszakadt egy cérna, ami a könn...