Reggel anya hozott fel reggelit, és furán nézett rám.
-Igen?-Kérdeztem.
-Hogy álltok Aidannel?-kérdezte.
-Mi van?-Ittam bele a teámba.
-Tudod.....
-Nyugi. Nem volt köztünk még semmi komoly.-Nyugtattam meg.
-Aha gondolom.-Motyogta mire felnevettem.
-Komolyan anya. Nem feküdtünk le.-Mondtam ki, amire kíváncsi volt.
-Huu. Reméltem is. Bár nem vagytok buták, tudtok vigyázni.-Állt fel.
-Bizony.-Bólogattam.
A szünet marha gyorsan eltelt. Én egyre jobban lettem. A szilvesztert Aidannel közösen töltöttünk. Kérdeztem, hogy akar-e menni bulizni, de nem akart. Gondolom csak azért, mondta mert én nem akartam menni, de attól még jól esett.
Reggel, nehezen de sikerűlt felkelnem.
Szépen felöltöztem. És indultam suliba, Alex vitt, autóval. A sulinál kitett, első órám, Aidannel közösen volt.-Szia.-Léptem oda hozzá, a folyosón.
-Szia hercegnő.-Csókólt meg.-Itt a reggelid.-Nyomott a kezembe egy szendvicset. Mosolyogva elvettem tőle és megettem. Nem nagyon kértem, de leerőltettem magamon. Aidan hátulról ölelt, két keze a hasamon volt. Állát a vállamra tette. Egy lány jött oda hozzánk.
-Sziasztok.-köszönt. Csinos volt. Barna szem, barna dús haj. Szép testalak.
-Szia.-köszöntem.
-Helló.-Köszönt Aidan.
-Aidike, délután megyek én is az edzésre. És a holnapi tesi órát, együtt tartjuk.-Nyávogott.
-Csúcs.-Hallottam a hangján, hogy különösebben nem érekli.
-Jaj ne haragudj Tessa vagyok.-Nyújtotta a kezét felém.
-Melody.-Fogadtam el.
-Mint a hercegnő. Illik réd.-Nézett halványan végig rajtam. -Nem is zavarnék, Hellóka.-Köszönt.
-Helló.-Mondtuk.
-Öm...ki ez a Tessa, Aidike?-Fordultam meg.
-Tessa az edző lánya, és ő is sport szakos.-Mosolygott.
-Miért van az, hogy az összes lány, becéz téged?-Vontam fel a szemöldököm.
-Kivéve te. Te megmaradtál a sima Aidannél.-Mondta, ami igaz volt. Én mindig Aidannek hívom.
-Részben igaz, de én szerelmemnek is hívlak.-Kacsintottam.
-Imádom, mikor úgy hívsz.-Csókolt meg.
-Cabei, Lokanwood!-Szólított meg minket a tanárnő a folyosón.-Ne itt éljék ki, a szerelmi életüket..-Nyitotta ki a terem ajtót.
Az óra jól telt, Aidannal vagy 3 oldalt ox-eztünk. Ebéd szünetben lementünk a menzára.
-Hozom az ebéded.-Ültetett le Aidan.
-Oké.-Mosolyogtam.
Aidan kettő tálcával, a kezében jött vissza. Egyiket letette elém. Másikat maga elé, és leűt mellém. Egyik kezével a derekamat ölelte és úgy húzott magához, még közelebb.-Szeretlek.-suttogtam.
-Én még jobban.-Puszilt a hajamba.
Elkezdtünk enni, Aidannel általába csak ketten eszünk, nem hívja oda a haverjait. Nekem meg nincs senkim, rajta kívűl. De most valaki mégis csatlakozott hozzánk. Tessa.
YOU ARE READING
Egyedül a világ ellen...+Ő
Romance•Befejezett!• -Tudod egyedül a világ ellen.-mondtam a szemébe kicsit zavarban. - +én.-jelentette ki. ,,-Jó akkor egy utolsó, kérdés. Szépnek találod magad?-kérdezte a doktornő. Ennél a kérdésnél történt valami, velem. Elszakadt egy cérna, ami a könn...