A hétvégén kihevertem a fáradalmakat. Sok időt töltöttem a családommal, és Aidannel. Ma reggel a suliba Alex hozott, nem engednek buszozni. Megláttam a parkolóba Aidant, az autójának dőlve dohányozni. Oda mentem hozzá, kivettem a szájából a cigit. Majdnem az egészet elszívta, de én eltapostam.
-Te is tudod mennyire fontos az egészség, ne tedd ezt magaddal.-Mondtam durcásan.
-Vicces, pont te mondod miközbe te bántod magadat.-Dünnyögte.
-Bunkó vagy. De csak neked akarok jót, seggfej.-Nyújtottam rá a nyelvem. Aidan megfogta az arcomat, és hevesen megcsókolt.
-Szeretlek.-Suttogta.
-Én is szeretlek. Nagyon.-Szakadtam el tőle. Aidan átkarolta a vállamat, és így indultunk el.-Add ide a cigidet dobozostól.-Néztem a szemeibe.
-Nem.-Rázta a fejét.
-De. Gyerünk.
-Ezt nem hiszem le.-Motyogta, és a zsebébe nyúlt, egy dobozt vett elő, és a kezembe adta. Mosolyva tettem el az én zsebembe. Besétáltunk és elindultunk a matekterem felé. A terem előtt kanapén nem volt hely. Megálltam, Aidan mögém állt, és a hasamra tette a kezeit. Elővettem a telefonomat és bekapcsoltam, kettő üzenetem érkezett.
,,ribanc" ez volt az egyik. A másik pedig ,,szia könnyíteni szeretnék magamon, eltudnál vállalni este?" Ezek voltak, kettő külön személytől. Kicsit rosszul esett, de próbáltam nem elszomorodni, még csak reggel 8 van.-Megjegyeztem a nevüket, majd elintézem.-Suttogta a fülembe Aidan.
-Aidan!-Fordultam meg.-Nem csinálsz semmit, elég volt a verekedésből.
-Nem lesz semmi komoly, csak beszélgetünk.
-Meg ne próbáld.-Néztem rá komolyan.
-Az én barátnőmnek senki, nem fog ilyet írni. Senki.-Mondta dühösen.
-Ez aranyos, de akkor is, nem kell. Van ennél komolyabb gondom is.-Suttogtam.. Aidan szorosan megölelt.
Megérkezett a tanár úr, és bementünk a terembe. A matek soha nem volt az erősségem, de Aidannek sem. Elővettem a füzetem, és másoltam is a tábláról. Aidanre néztem, aki nem vett elő füzetet, csak a fülesét.-Na biztos nem fogsz zenét hallgani.-Löktem meg.
-De.
-Nem.-Vettem ki a jobb füléből.
-Asszony te mindent korlátolzól?-Nevetett.
-Igen.-Bólinottam. Aidan kivette a kezemből a fülest majd, a fülembe dugta. Elővette a füzetét, és írni kezdett, mellett bekapcsolta a zenét. Elmosolyodtam, a szabad kezem a combjára tettem, Aidan lenyúlt a kezemért és összekulcsolta. Lassan telt el az óra, de hát ezen is túl lettünk. Majd indultunk tesire, most muszáj volt tesiznem. Felmentem az öltözőbe a lányok közé, és most vettem igazán észre, hogy megint egyedül vagyok Aidan nélkül. Megfogtam a ruháimat és a wc-be mentem, majd ott átöltöztem, egy hosszú melegitő nadrágot vettem fel és egy pólót. Késésben voltam ezért útközben vettem fel a cipőmet. Mire leértem már mindenki lent volt. Hupsz. Aidan halványan végig nézett rajtam, és elmosolyodott. Bemelegítettünk és röpizni kezdtünk. A fiúk elkezdték felállítani a pályát, én addig csak álltam majd felnéztem a lelátóra. Ott volt Finn ő is észre vett. Mosolyova integettem neki, mire vissza intett, de hirtelen leengedte a kezét, és elkapta a tekintetét rólam. Körbenéztem és észre vettem Aidant, hogy szúrós szemekkel nézi Finnt, oda mentem és mosolyogva meglöktem.
-Hagyd már a cuki fiút.-Próbáltam komolyan mondani, de halványan elmoslyodtam.
-Én hagyom, persze hagyom, hogy a barátnőmre rámásszon.-Mondta mire úgy kinevettem, hogy a térdeimet fogtam.-Ne nevess már.-Mondta komolyan.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egyedül a világ ellen...+Ő
Romance•Befejezett!• -Tudod egyedül a világ ellen.-mondtam a szemébe kicsit zavarban. - +én.-jelentette ki. ,,-Jó akkor egy utolsó, kérdés. Szépnek találod magad?-kérdezte a doktornő. Ennél a kérdésnél történt valami, velem. Elszakadt egy cérna, ami a könn...