♫ Sia - Chandlier
Medya küçük Aurora : )
Çok bayıldığım bir şarkı, umarım siz de beğenirsiniz bölümü ve şarkıyı <333
İyi okumalar <3
---
Aurora hızlı çıkmayı deniyordu ama kötüydü, elinden gelen bu kadardı. 5. kata geldiğinde koridora baktı.
Herkes kapının önündeydi. Vanya hala ağlıyordu, All de öyleydi. Diğerleri de sus pustu. Aurora zar zor yanlarına ilerledi, Ben onu görünce yaslandığı duvardan doğruldu, yanına yaklaştı.
"İyi misin?" Titrediğini fark etti, elleriyle omzunu sardı. Aurora zorlanarak konuştu,
"Five iyi mi?" Ben yutkundu,
"Annem ilgileniyor, bilmiyoruz," Ardından ekledi, "Niye bu kadar titriyorsun?" diye sordu Lila gibi. Aurora cevap vermek istemedi ama konuştu,
"Korkuyorum," dedi kısık bir sesle. Ben kızarmış gözlerine baktı. Neyden korktuğunu anlıyordu. Carol' ı, ablasını aynı şirket öldürmüştü.
Five' a da aynısının olmasından korkuyordu.
Aurora dudaklarını birbirine bastırdı, ağlamak istiyordu ama yapamıyordu sanki.
"Çok korkuyorum," Ben nefesini vererek ona sarıldı, sıkıca. Aurora gözlerini yumdu. Nefesi öylesine sıktı ki.
"İyi olacak, merak etme," Cevap veremedi, uzanması ve kendine gelmesi gerekiyordu. Bir süre öyle kaldılar, Aurora ayrıldı. Ben sırtından itekleyerek duvara ulaşmasını sağladı. Aurora sırtını yaslayarak oturdu, dizlerini kendine çekti.
Vanya' nın ağlama seslerini duymak istemiyordu, elleriyle kulaklarını kapatarak başını dizlerinin arasına gömdü. Gözleri kapalıydı,
"Kimse ölmeyecek, kimse ölmeyecek," diye fısıldadı kendi kendine. Etraftaki seslerden onun sesinin duyulması imkansızdı. Yanaklarından süzülen yaşlar sıklaşmıştı, boynundan akarak tişörtünü ıslatıyorlardı. "Her şey düzelecek,"
O kadar çok şey düşünüyordu ki, aklından o kadar çok şey geçiyordu ki, düşünceleri o kadar fazlaydı ki başı ağrıyordu.
İntikam almak istemesi daha çok cana mı mal olacaktı?
Gerçekten komisyon haklı mıydı?
Eğer haklılarsa 508 neden Five' ı vurmuştu ki? Güçlerine ihtiyaçları yok muydu?
O Adam denen kişi onu güçleri için mi yoksa başka bir şey için mi istiyordu, belki de ikisi için de?
Five' ı da mı kaybedecekti yani, gene ve gene onu savunmak isteyen biri mi ölecekti?
Artık aldığı canlar yetmez miydi?
Ellerini daha ne kadar kana bulayabilirdi ki?
Gerçekten artık yaşamayı hak eder miydi Five da ölse?
🎨
Kaç saat geçmişti hiçbiri bilmiyordu. Çok saat olmuştu ama, tek bildikleri oydu. O
Aurora yaklaşık iki saatte atağı kendi kendine atlatmıştı, hala yanakları ıslaktı. Kapıya bakıyordu ama bıkmıştı artık beklemekten. Zorlukla ayağı kalktı. Akşam olmuştu, çok zaman geçmişti aradan. Kapıya yönelerek vurdu,
"Daha ne kadar sürecek bu?" dedi sinirle. İçeriden ses gelmedi, kimse de konuşmadı. Tekrar kapıya vurdu, açmayı denedi.
"Grace, aç artık kapıyı!" Biri onu omzundan tutarak geri çekmeye çalıştı, Allison' dı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Aurora Pride• The Umbrella Academy - 0 Numara'nın Laneti
FanficYaşadığı yerin en parlak sanatçılarından biri olan Aurora, yaşamın zorluklarına rağmen kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan ve durabilen güçlü biridir. Pek güzel geçmeyen bir günün ardından yaşadıklarına adapte olmakta çok zorlanır, kafası oldukç...