『Bölüm 17 - Keman Yayı』

642 54 28
                                    

♪ Melanie Martinez - Training Wheels

Medya Aurora' nın en sevdiği çiçek, yasemin :) 

İyi okumalar <3

---

Narsist İnsan Arıyor...

Telefonu açarak kulağıma götürdüm.

"Neredesin?" Sinirlendiği belliydi, sinirlenmesi keyiflenmeme sebep olmuştu.

"Kartı okutabilirsiniz," Kartımı post cihazının üstüne götürdüğümde Five devam etti,

"Çıktığını görmedim bile, ne zamandır dışarıdasın?"

"Çok olmadı sanırım, ya da olmuş da olabilir..." diye mırıldandım sinir olsun daha da diye. Five' ın sabır dilercesine verdiği nefesi işittim. Karşımdaki çocuk kupayı bir ve kahve paketini bir kutuya aldı ve paketleyerek kurdele sardı, noel temalıydı kutu. Kutuyu bana uzatarak gülümsedi.

"Mutlu noeller,"

"Size de," dedim karşımdakine, sonra poşetle birlikte kapıya ilerledim.

"Neredesin sen?"

"Sana ne?"

"Beni sinirlendirmeye mi çalışıyorsun?"

"Evet," dedim keyifle.

"Başarılı olma yolunda ilerliyorsun, daha fazla kaşınmadan yerini söyle." Yürüyen merdivenlere bindim aşağı inmek için,

"Ya sen hediye alacağın her kimse hediye baksana, ne benimle uğraşıyorsun?" Tam o sırda merdivenlerden yukarı çıkan Five' ı gördüm, telefon kapandı bir anda. Gözlerimi devirdim, telefonu cebime attım. Yürüyerek çıktı merdivenleri. Ortada kesiştiğimizde,

"Aşağıda bekle." dedi. 'he he' anlamında başımı salladım daha da gıcık olsun diye. Ama bana öyle bir baktı ki size yemin ederim korktum. Dişlerini sıktığını kulaklarının oynamasından fark etmiştim. Önüme döndüm yutkunarak. Merdivenler indiğinde tam sağa yönelmiştim ki gözüm arkaya kaydı. Yürüyen merdivenleri adımlayarak iniyordu. Ufak adımlarla ilerledim. Arkamdan yetişerek ellerini cebime soktu, yanımda yürüyordu.

"Senin derdin beni delirtmek, anlıyorum,"

"Bir gün gerçekten seni delirtmek istersem aradaki farkı anlarsın."

"Ama bir daha bunu yaparsan acısını çıkarırım haberin olsun." Gülmeye çalıştım.

"Çok korkmam mı lazım şimdi?"

Elimdeki pakete baktı beni umursamadan. Saman renginde karton bir poşetti.

"Ne aldın?" 

"Nereye gidiyoruz? Sen de al hediyeni akademiye dönelim yeter. Çok kalabalık burası,"

"N'olmuş kalabalıksa?"

"Sevmem," 

Five' ı takip ediyordum. Müzik dükkanı gibi bir yere girdik. Buraya daha önce gelmiştim, isim yapmış ve kaliteli müzik malzemeleri satan bir yerdi. Carol' a hediye almak için genelde burayı kullanıyordum. Andre' yle de gelmiştik, gene Carol içindi. Buraya girdiğimizde Five' ın kime aldığını direkt anlamış olmuştum. Şu anda da kemanların ve keman yaylarının olduğu reyondaydık, daha da emin olmuştum Vanya' ya aldığından. O keman yaylarına bakarken ben de arkadaki kemanlara bakıyordum. 

•Aurora Pride• The Umbrella Academy - 0 Numara'nın LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin