♪ The Neighbourhood - Sweather Weather
Yani, bölümle uydu gibi bilmiyorum çok güzel bir şarkı zaten. Hepiniz biliyorsunuzdur <3
İyi okumalar gece kuşlarıı <3
---
Aurora gözlerini araladı bir anda. Ne olduğunu gerçekten algılayamamıştı. Nefesi oldukça sıklaşmıştı, yatağında yavaşça doğrularak etrafına baktı.
Tüm gördükleri rüya mıydı sadece?
Ablasının resmine baktı uzun bir süre, sonra Carol' ınkilere.
Gördüklerinin rüya olması garip ve korkutucuydu, öyle gelmişti. Kafasından binbir düşünce geçerken ayağı kalktı, korkuyordu.
Gördükleri sadece kurmaca bir rüya mıydı yoksa... Başka bir şey?
Komodindeki saate baktı. Çok geçti saat, bir saat civarında uyumuştu sadece. Gerçekten uykusuzluktan ölüyordu ama uyuyamıyordu.
Kapısına yöneldi ne yaptığını bilmeyerek. Rüyasını düşünmek istemiyordu, sadece uyumak istiyordu, kafasının biraz boş olmasını istiyordu. Dışarı çıktıktan sonra kapısını kapattı. Adımları onu yanındaki kapıya götürdü. Kapıyı çalmadan sessizce açarak içeriye baktı. Işıklar tamamen kapalıydı, uyuyor olmalıydı.
Aurora büyük bir özenle kapıyı kapattı sessiz olmaya özen göstererek. Hala nefesi biraz sıktı. Sesli alıp verdiği nefeslerini sessizleştirmeyi deneyerek Five'ın yatağına yaklaştı. Masanın lambasını odayı çok aydınlatmasın diye duvara çevirerek ışığı yaktığında ona dönük bir şekilde uzanan ve ona bakan Five' ı gördü.
Aurora dudaklarını arladı, Five ona öylece bakıyordu, "Niye geldin?" dedi en ifadesiz biçimde. Aurora' nın cevabı yoktu, o da niye geldiğini bilmiyordu.
Aurora onu kırdığını biliyordu, ne demeliydi? "Five, ben... Gerçekten çok üzgünüm. Ne dediğimi bilmiyordum, heyecanlanmıştım, aklımdan geçen ilk şeyi söyleyiverdim," Five cevap vermediğinde devam etti, "Söz, bir daha bu konuyu açmayacağım," Five yatağında doğruldu,
"Bunları söylemek için mi geldin?" Aurora dürüstçe başını iki yana salladı, Five' ın kaşları çatıldı, "N'oldu?" Aurora korkmuştu, utanıyordu ama bu korknun altındaydı şu an. Tekrar en dürüst şekilde konuştu,
"Kabus gördüm," Kurumuş dudaklarını ıslattı, "Seni görmek istemiştim," Five kaşlarını düzleştirerek hafif tebessüm etti istemeden.
"Konuşmak mı istiyorsun?"
"Hayır, sadece... Niye geldiğimi bilmiyorum sanırım sadece görmek istedim," Aurora kapıya yöneldi, "Sen uyu, ben böldüm, üzgünü-"
"Gel," diye mırıldanarak Aurora' yı böldüğünde Aurora ona döndü. Five yatakta sırtüstü yatıyordu, sağ kolunu yastıkların üstüne bırakmıştı. Sol eliyle de yorganı kaldırmıştı, Aurora duraksadı kısa bir süre. Bir yatmasını istediği yere bir yüzüne baktı.
Yutkunarak yatağın sağ tarafına oturdu, uzandığında Five yorganı ikisinin de üstüne attı. Aurora' nın başının altına soktuğunda kolunu, Aurora kafasını kolunun üstüne koydu. Yerleştiğini düşüneceği sırada Five omzundan kavrayarak onu daha da kendine çekti. Sırtını arkasındaki büyük yastığa yaslayrak hafif döndü, Aurora' nın kafasını göğsüne yasladı. Aurora elini göğsüne koydu.
Five başının altında olmayan kolunu Aurora' nın beline attığında Aurora' nın gözleri fal taşı gibi açılmıştı.Five hareket etmeyi bırakarak iç çekti, gözlerini kapadı. Onun da uykusu oldukça vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Aurora Pride• The Umbrella Academy - 0 Numara'nın Laneti
FanficYaşadığı yerin en parlak sanatçılarından biri olan Aurora, yaşamın zorluklarına rağmen kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan ve durabilen güçlü biridir. Pek güzel geçmeyen bir günün ardından yaşadıklarına adapte olmakta çok zorlanır, kafası oldukç...