『Final - 6 Yıl』

685 42 112
                                    

♪ Vera Lynn - We'll Meet Again

Bu şarkı benden, Akademi'den size gelsin. 

Son kez iyi okumalar güzellerim <3

---

Günler geçti ve aylar, yıllar eskidi.

Hepsi büyüdü. Görevlere gittiler bazen, her şey gerçekten eskisinden normaldi.

Birkaç ay boyunca ayrı kalmışlardı birbirlerinden ama sonra bir şekilde tekrar bir araya gelebilmişlerdi.

Hepsi biliyordu, birbirlerinden başka kimseleri yoktu.

Çok fazla şey olmuştu, güzel şey.

Allison ve Luther birliktelerdi, o olaylardan birkaç ay sonra çıkmaya başlamışlardı ve hala ayrılmamışlardı.

6 yıl geçmesine rağmen.

Diego Lila' nın ölmüş olmasını kaldırmakta zorlanmıştı ama yaklaşık bir yıl sonra gittiği boks kulübünde biriyle tanışmıştı, Eudora' ydı adı. Eudora Patch. Tanışmışlardı, Eudora ona iyi gelmişti ve... Biraz olsun mutlu olabilmişti.

Klaus da tanışmıştı biriyle, Dave' di adı. Onlarınki rastlantı gibi olmuştu, Klaus gittiği bir hamburgercide görmüştü onu, orada çalışandı Dave. Birkaç defa gittiğinde hoşlanmaya başladığını fark ederek neredeyse her gün gitmeye başlamıştı. Bir gün Klaus Ben' in verdiği cesaretle buluşmayı teklif etmişti. Dave de kabul etmişti işte, onlar da birlikteydi.

Valeria da onlarla kalıyordu, şaşıracaksınız belki ama iyi anlaşıyorlardı artık. Valeria değişmişti ve yıllar içinde bunu rahatlıkla görmüşlerdi. Oldukça kafa dengi birine dönüşmüştü hatta.

Vanya ve Aurora biraz daha farklılardı onlara göre. Vanya keman kursuna başlamıştı, orada tanıştığı insanlar ve arkadaşları vardı ama hiçbir zaman ileri değildi ilişkileri. Bir sevgilisi ya da yakın olduğu biri yoktu, olmamıştı. 

İstemiyordu. 

Aurora Five' ın mektubundan dolayı Vanya' ya çok destek olmaya çalışıyordu, elinden geldiğince güçlü durmaya çalışıyordu.

Aslında, güçlü durmaya çalışmasının tek sebebi mektup değildi.

Five' ın içindekileri son kez dökmek için yazdığı mektupta dilediği olmuştu.

Bir çocuğu olmuştu, bir kızı.

Aurora 2. ayındayken falan sürekli kusmaktan ve baş dönmesinden şikayet ediyordu. Diğerleri hasta olduğunu, geçeceğini söylüyorlardı ama bu uzun vadeye taşınınca şüphe etmişti. Akademi' de kendi kendine yaptığı testi pozitif çıktığında ne tepki vereceğini şaşırmıştı.

Çocuk sahibi olacak gücü ve özveriyi kendinde görmüyordu. Ama Five' ın mektubu vardı. Five hiçbir şey bilmeden yazmıştı ve tutmuştu. Bebeğini aldırmamıştı.

Kardeşlerine söylemek istemişti hep ama nasıl söyleyeceğini bilmiyordu. İlk söyleyeceği kişileri All ve Vanya olarak seçtiğinde onlar duyduklarıyla şok geçirmişlerdi.

Özellikle Allison, tamamen mutluluktan deliye dönmüştü. Anında tüm Akademi' ye yaymıştı bunu.

Aurora annesiz ve babasız büyümüştü. Bebeğine doğduğunda ne vermesi gerektiğini bilmiyordu, sadece sevse yeter miydi yoksa yapması gereken çok şey var mıydı?

O tüm bunlar için endişelenirken diğerleri de üstüne titremişlerdi.

Şimdi böyle deyince garip gelecek kulağa ama iki kardeşlerinin çocuğu dünyaya geliyordu. Hepsi Aurora kadar heyecanlıydı bile.

•Aurora Pride• The Umbrella Academy - 0 Numara'nın LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin