♪ Sia - Unstoppable
Sia koyayım dedim, hepimiz seviyoruz bence <3
Pek olaylı bir bölüm değil, gene de beğenirsiniz umarım <33
İyi okumalarr <33
---
Akademi' dekiler salondaydı hala, bu kez Vanya Ben' in yanında olduğundan Klaus odasındaydı. Salondaki Diego oflayarak ayağı kalktı. Salonda tek kelime edilmemişti. Diego merdivenleri çıkarak odaların olduğu koridora geldi. Klaus' la odaları karşılıklıydı. Kendi odasına girmek istiyordu ama içindeki kötü hissi bastıramayarak Klaus' un kapısının kolunu tuttu.
Kapıyı indirerek açtığında Klaus' u gördü. Minderin üstünde, kocaman camın önündeydi. Cam açıktı, aşağıya bakarak elindeki şişeyi yudumluyordu. 2. şişesi falandı ama kafasını istediği gibi boşaltamıyordu. Aurora' nın söylediklerinden sonra kendini kötü hissetmişti.
Diego kapıyı kapatarak Klaus' a yaklaştı. Klaus sesi duymuştu ama bakmadı bile. Diego Klaus' un karşısına oturmak için minderdeki biri dolu diğeri boş şişeyi yere koydu. Yağan kar durmuştu ama çok esiyordu, buz gibiydi hava.
Diego ona bakmayan Klaus' a bakıyordu. Klaus' un yanağındaki yaşar belliydi, elinin tersiyle sildi Klaus. Diego niye geldiğini de ne diyeceğini de bilmiyordu. Klaus' un kötü olduğunu bildiğinden gelmişti ama ne yapacaktı? Klaus birkaç yudum daha aldı,
"Çok mu ağır konuştum?" Diego dürüst olurdu, bunu biliyordu ve o yüzden sormuştu Klaus. Diego başını aşağı yukarı salladı hafifçe. Klaus ona bakmasa bile görmüştü. Nefesini vererek şişeyi mindere koydu, hala baş kısmından tutuyordu.
"Ben için korkuyorum Diego, tek sebebi buydu."
"Five da korkuyordur, hepimiz gibi. Onu biliyorsun hep doğru olanı yapar,"
"Doğru olanı yapsaydı Ben vurulmazdı, kendisi vurulmazdı." Klaus Diego' ya döndüğünde Diego devam etmek isteyen Klaus' a izin vermedi,
"Handler' a güvenmemek gibi bir fikrin var mıydı yoksa sen de mi güvenmek istiyordun?" Klaus' un çattığı kaşları gevşedi, Diego haklıydı. Hepsi Five gibi Handler' la çalışmak istemişti,
"Evet, hepimiz öldüğünü sandığımız kardeşimiz için yaptık bunu. Five' ı suçlaman tamamen kendini rahatlatmak için yaptığın bir şeydi."
"Benim sözlerimden mi üzülecek Diego? Umursamamıştır bile." Diego cevap vermedi. Bir süre sessizlik oldu,
"Gene de özür dilemelisin," Klaus dişlerini sıktı,
"Ben ölebilir,"
"8 milyar insanın içinde Ben' in de oluğunun farkında mısın sen?" Klaus şişeyi bırakarak elleriyle gözlerini kapattı. Ovuşturdu.
"Daha reşit bile değilken bunlarla uğraşmamız ne kadar adil?" Diego Klaus' a cevap vermedi. Elini dizlerini kendine çekmiş Klaus' un diz kapağına koydu ve ayağı kalktı.
"Bundan dolayı takım olmamız lazım, birbirimizi suçlamak yerine desteklememiz lazım." Klaus ellerini yüzünden çekerek dışarıya döndü. Diego elini çekti, dışarı çıktı. Odasına girdi.
Vanya, Ben' in başında öylece oturuyor ve ağlıyordu. Tek kelime etmemişti, sadece uyanmasını bekliyordu sanki.
Kısacası tüm Akademi dağılmış durumdaydı.
🎨
Saatler geçmişti. Five hala uyuyordu. Aurora' nın saçlarındaki eli hiç duraksamamıştı, o Five' ın aksine hiç uyumamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Aurora Pride• The Umbrella Academy - 0 Numara'nın Laneti
FanfictionYaşadığı yerin en parlak sanatçılarından biri olan Aurora, yaşamın zorluklarına rağmen kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan ve durabilen güçlü biridir. Pek güzel geçmeyen bir günün ardından yaşadıklarına adapte olmakta çok zorlanır, kafası oldukç...