『Bölüm 47 - Yorgun』

515 55 68
                                    

♪ Lana Del Rey - Summertime Sadness

Çok güzel bir şarkı ya :,) 

Üzücü ve aksiyonlu bir bölümle karşınızdayım : )

İyi okumalarr... <33

---

Vanya' nın sesi ağlamaklıydı, anlaşılıyordu. Five söylediği odaya ışınlandığında ikisi de kısa bir süreliğine duraksadı. Ben gerçekten kötü görünüyordu. Ağzından önceden çıkmış kanlar oldukça koyuydu, belli oluyordu.

Aurora Five' ın elinden telsizi aldığında Five eğildi hemen, önce nabzına baktı. Five sordu,

"Hallettiniz mi tüm odaları?" Vanya gözyaşlarıyla başını salladı. Aurora konuştu,

"Vanya bombanı bana ver," Vanya çıkaracağı sırada Five konuştu,

"Bera-"

"Ben' i ve Vanya' yı revire ışınla. Ben bombaları bırakacağım, alt kata Adam' ın öldüğü yere ışınlan, oraya gelirim." Aurora eğilerek Vanya' dan aldı iki bombayı da. Telsizi Vanya' ya verdi.

"All ve Luther' a söyle, Lila ışınlasın onları," Vanya güçlükle başını salladığında Aurora kapıya yöneldi. Silah sesleri fazlaydı,

"Aurora silah seslerini duymuyor musun?!" diye bağırdı Five. Aurora kolundaki saate baktı, ardından Five' a.

"Son 4 dakika," Five konuşacağı sırada kapıyı açarak dışarı çıktı. Merdivenlere yöneldiği sırada gördüğü adamlar her yeri tarıyordu. Ona döndükleri sırada Aurora eğildi, boş olan eliyle yere vurduğunda iki adam da buz tutarak paramparça oldular. Odalardan çıkan adamlara görünmemek için koşarak merdivenlere yöneldi. Süresinin birkaç dakikaya ayarlı olduğunu bildiği bombalardan birini diğer eline alarak ikisinin de pimini çekti ağzıyla.

Bombaları iki farklı ucuna fırlattı koridorun, ardından alt kata inen merdivenlerden indi birkaç basmak. Eline cebindeki bombaları da aldığıdna merdivende birini daha gördü. Adam ona silahını doğrulttuğu sırada ayağıyla tekme attı silaha. Silah adamın yanına düştüğünde adam üstüne yürüdü, Aurora' ya yumruk attığında elleri dolu olduğundan karşılık vermemişti. Bombaları ne yapacağını bilemiyordu, hasar alırlarsa bir anda patlayabilirlerdi.

Adam cebinden bir bıçak çıkararak kolunu Aurora' ya savurduğunda Aurora geri çekildi. Adamın karnına bir yumruk attığında adam inledi acıyla. Bunu fırsat bilerek bombaları cebine bıraktı tekrar.

Adama saldıracağı sırada adam kendine geldi, elindeki bıçağı daha sıkı kavradı, Aurora' ya tekrar saplamayı denedi. Aurora kolunu tuttu, diziyle dirseğine vurarak ekleminin tersine dönmesini sağladı, kolu kırılmıştı. Adam çığlık attığında Aurora yumruk attı ona.

Oyalanmaya zamanı yoktu, merdivenlere yöneldiğinde tekrar adam boştaki eliyle yüzüne vurduğunda beklemiyordu. Ne olduğunu anlayamadan adam saçlarından kavrayarak kafasını merdivenlerin korkuluklarına sertçe çarptığında canı gerçekten acımıştı. Tekrar vurmayı deneyeceği sırada Aurora izin vermedi. Güçlerini kullanarak adamı ayaklarından vücuduna doğru dondurmaya başladığında adam geri çekilmek zorunda kaldı.

Aurora bakmadı bile, hızlıca aşağıya indi. Bu kattaki adamlar gerçekten fazlalardı, her yerdelerdi. Adam' ın vurulduğu oda en uçtaki odaydı, merdivenlere uzaktı. Eline bir bombayı alarak kolladığı en uygun zamanda inerek koridorda ilerlemeye başladı. Onu gören adamlardan biri konuştu,

"Kıpırdama!" Aurora adama baktı. Ona doğrulttu silahını adam. Çevresinde bulunan 3-4 adam da ona döndüklerinde her şey bir anda oluverdi. Aurora nasıl yaptığını anlamamıştı ama adamların damarlarındaki kanları dondurmuştu. Ellerindeki silahlar yere düşerken bembeyaz oluyorlardı adamlar ama hala koridorun ucunda başka silahlılar da vardı.

•Aurora Pride• The Umbrella Academy - 0 Numara'nın LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin