『Bölüm 7 - Dövüş』

852 68 18
                                    

♪ Mother Mother - Burning Pile

Yıldızları patlatmayı unutmayınn, iyi okumalar <3

---

Ormana, gölün önüne geldiğimde çantamı yere attım. Ne yapmalıydım ki, nereden başlamam gerektiğini bile bilmiyordum.

Bütün göleti dondurmak yerine ufak bir şeylerden başlayabilirsin.

Eğilerek çantamdan bir pet şişe çıkardım. İçine göletten su doldurduktan sonra ağzını kapattım, elimde sıkıca tuttum. "Hadi, yapabilirsin."

Yere oturdum, çimene. 

Ne yapmalıydım ki?

Pet şişeyi ve içindeki suyu dondurmak istiyordum, gökyüzüne çevirdim başımı. Sık ağaçların yeşillikleri ve gri bulutlu bir hava... "Duygulara bağlı, kendini sinirlendirmeye çalış..." Kaşlarım çatıldı. "Her seferinde duygu değiştirmem mi gerekiyor, ne saçma." 

"Öyle bir şey yok, kendi kendine güçlerini öğrenmeye çalışman kadar saçma bu düşündüklerin." Gözlerimi kapattım, sabır dilercesine nefesimi verdim. Ağaca yaslanmış, kollarını göğsünün önünde birleştirmiş  bana bakan Five' a baktım.

"Ne istiyorsun?" 

"Güçlerini kontrol etmek zor bir iştir, derse ihtiyacın va-" 

"Sana ne bundan?" 

"Çok umurumda değil açıkçası, sadece boşuna çabalama diye demiştim. Abi tavsiyesi,"

Hepimiz aynı yaştayız amk.

Gözlerimi devirmemek için kendimi zor tuttum. "Neden geldin?"

"Babam geldi, seni görmek istiyor."

"Akşam gelirim, daha eve-"

"İşler öyle yürümüyor, kalk." Ağaçtan doğrularak bana yaklaştığında ayağı fırladım. Yerdeki çantamı aldı eline.

"Daha eşyalarımı al-" Kolumdan tutup beni ışınladığında sinirlenmiştim. Çantamı uzatacağı sırada elinden hırsla çekip aldım.

"Sen kendini ne zannediyorsun ya?" Five' ın yüzünde alaycı bir ifade gördüm, belli belirsiz sırıttı ve gözlerini kaçırdı. Tam tekrar konuşacakken lafım bölündü,

"Benim karşımda olduğunu fark edip öyle konuş 8 numara."

Niye, Osmanlı padişahı mısın ki? 

Etrafıma bakma şansım olmamıştı. Konuşan adama döndüğümde bana baktığını gördüm. Babaları mıydı bu adam?

"Sen kimsin?"

"Sör Reginald Hargreeves, bana baba diyebilir-" Burnumdan güldüm,

"Dersleri veren öğretmen falan mısın? Çünkü senin çocuğun olmadığımdan eminim."

"Lafımın kesilmesinden hoşlanmam." Konuşmama izin vermeden devam devam etti. "Güçlerin olduğunu daha önce fark ettin mi?" Sorduğu soruyla kafasını masasındaki deftere çevirdi. Kaşlarım çatıldı,

"Sorguya çekilmemin sebebi ne?"

"Cevapla."

"Bir açıklama yapmak zorundasınız, öylece beni var olduğum hayattan koparamazsınız."

"Sen bana sorularımın cevaplarını ver ben de sana istediğin şeylerin cevabını vereyim." 

Mantıklı konuşuyor, adamı dinle.

•Aurora Pride• The Umbrella Academy - 0 Numara'nın LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin