♪ Nessa Barrett - Die First
Şarkı çok güzel geneee
İyi okumalar canlarım <33---
Koridorda merdivenlere ilerlerken arkasındaki sıçrama sesini duymasıyla arkasını döndü. Five, Aurora' yı süzdü en başında, odasında duyduğu eşyanın yere düşme sesinden bir şey olmuş mu diye bakmıştı. Aurora başını "ne oldu" dercesine iki yana salladı. Five tepki vermeden arkasından gelmeye devam edince Aurora merdivenleri inmeye başladı. Koridorda diğerleri uyuyormuşsun diye konuşmamışlardı.
1. kata geldiklerinde Five sordu, "Nereye gidiyorsun?"
"Dövüş çalışacağım,"
"Bulunduğun bara bile adamlar saldırırken hala tek başına hava karanlıkken rahatlıkla dışarı çıkabiliyorsun,"
"Tek başıma değil, sürekli peşimden bir şekilde geliyorsun."
"Ben gelmezsem tek çıkıyorsun çünkü."
"Bir sorun yok gibi o zaman?" dedi Aurora yanındakine bakarak. Five önüne döndü. Aurora kapıyı açarak dışarı çıktığında Five da arkasından çıktı. Aurora kapşonlunun fermuarını çekerken Five konuştu,
"Güçlerini geliştirmişsin bayağı," diye mırıldandı.
"Carol' ın öldüğü günden sonra oldu, bilmiyorum. İstediklerimin hepsi zorlanmadan oluyor." Aurora fermuarı çektikten sonra ellerini cebine soktu. "Hala dövüşte çok iyi değilim,"
"Tek başına yapamazsın zaten."
"Yaparım," dedi. Five' ın ona baktığını hissetti, hafif güldü. "Yani, biraz fazla zamanımı alır." O da Five' a baktı. "O kadar zamanım yok değil mi?" Five başıyla onayladığında tekrar önüne döndü.
"Handler' la çalışma konusunda-"
"Sizin için bu kadar önemli olduğunu bilmiyordum, bilseydim yardım ederdim daha fazla." Five duraksadı.
"Kim anlattı sana?"
"All ve Vanya." Aurora iç geçirdi. "Üzüldüm gerçekten." Ardından All ve Vanya' ya söylemek istemesine rağmen söylemediklerini söyledi,
"Ne kadar her bilgiye ihtiyacınız olsa da o kadına hala güvenmiyorum. Çok tanıdık geliyor suratı, hiç güvenilecek biri gibi değil."
"Senin içgüdülerine göre hareket edemeyiz, gerçekten her bilgi önemli." Aurora gözlerini kıstı, Five ekledi, "Bunun içine senin de girmen lazım, ihtiyacımız olur sana da."
"Dediğim gibi, dövüşte hala çok iyi değilim."
"Güçlerini ben seni çalıştırdım diye kontrol edebiliyorsun artık, dövüşte de aynısı olur muhtemelen." Aurora' nın kaşları çatıldı,
Hem güçlerinin onun sayesinde iyi olduğunu söylediğinden hem de dövüşte de aynısı olur dediğinden.
Lafına ne diyeceğini kestiremeyerek başladı, "Öncelikle güçlerimin iyi olmasının seninle hiçbir alakası yok, narsist. Ve diğer dediğini an-"
"Seni çalıştırma zahmetine girerim diyorum." Aurora istemsizce güldü. "En azından bir şeyler öğrenir işimize yararsın," Five ciddi değildi, dalga geçiyordu ve Aurora anlamıştı bunu.
"Çok sağ ol ya, sen olmasan da ne yaparım bilmiyorum."
"Ben de bilmiyorum. Muhtemelen günde 2 kere kaçılırdın."
Bir süre daha yürüdükten sonra varmışlardı, ödemeyi yapıp salona indikten sonra Aurora nefesini verdi. Aurora kapşonlusunu çıkardığında Five ringe çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Aurora Pride• The Umbrella Academy - 0 Numara'nın Laneti
FanficYaşadığı yerin en parlak sanatçılarından biri olan Aurora, yaşamın zorluklarına rağmen kendi ayakları üzerinde durmaya çalışan ve durabilen güçlü biridir. Pek güzel geçmeyen bir günün ardından yaşadıklarına adapte olmakta çok zorlanır, kafası oldukç...