『Bölüm 69 - Ölüm』

413 35 83
                                    

♪ Kodaline - All I Want

Gene çok geç oldu... Özür dileyerek atıyorum <3

Başlıktan bi' korku uyandı mı içinizde??

İyi okumalar asklarımm <33

---

Aurora Akademi' nin önüne ışınlandıklarında oraya baktı. Yapılmıştı, içeriden sesler bile geliyordu. Kim vardı ki içeride?

"İçeri mi girmek istiyorsun?" Aurora başını iki yana salladı.

"Gezinelim sadece, geri döneriz zaten." Adam yürümeye başladığında Aurora arkasından ilerledi.

"İstediklerini yapmamın bir karşılığı olacak, bilgin olsun," dediğinde sırıtarak, Aurora susmakla yetindi, tepkisiz kalmayı denedi.

Five nereye ışınlandıklarını bilmediğinden Adam' ın odasını karıştırıyordu. Gelmelerini beklemekten başka şansı yoktu, o zamana kadar da boş durmayacaktı elbette.

Birkaç saat sonra hala hiçbir şey bulamamıştı. Oflayarak etrafına bakındı, niye hala gelmemişlerdi?

Kocaman olan odada gezinmeye başladı bu kez ufak adımlarla, merakından ve gerginlikten çatlıyordu.

Aurora ve Adam ise biraz gezinip bir yere oturmuşlardı. Aurora sadece yemek yemek istediğini söylemişti ama Adam içki olan bir yere getirmişti onu. Karşılıklı oturdukları masada ikisinin de bardağı şarapla doluydu. Aurora Adam zorladığı için birkaç yudum içmişti ama Adam onun aksine 4. bardağındaydı. Kafası iyi oluyordu, Aurora bundan faydalanabileceğinin farkındaydı.

Adam bardağının dibindekini kafasına diktiğinde Aurora şişeyi eline aldı,

"Biraz daha ister misin?" Adam hayır anlamında başını salladı,

"Sarhoş mu etmeye çalışıyorsun beni?" Aurora anlamasına karşılık gülümsedi sadece.

"Yok be, sadece sordum." Bardağını eline alarak şişeye yaklaştırdı,

"İyi doldur bakalım," Aurora bardağı doldururken sırıtmadan duramıyordu. Çantayı rahatlıkla alacağına inanıyordu.

Adam dolan bardağını ağzına götürdüğüne Aurora şişeyi yerine bıraktı gene. Yemeğinden de doğru dürüst yememişti.

Adam Aurora' ya bakmaya başladığında Aurora da ona döndü. Sabahtan beri Adam anlatıyordu, Aurora da dinliyordu.

"Eee, devam et," dediğinde Adam' dan cevap bekledi ama Adam sadece onu süzüyordu. Aurora üstündeki bakışları gördüğünde omuzları düştü.

Bakışları rahatsız ediciydi.

Adam gözlerini kısarak bir yudum daha aldı, "Beni sarhoş etmen zararına olacak gibi hissediyorum, sence?" Aurora' nın dudakları aralandı, ne diyeceğini bilemedi.

Adam iç geçirerek masasındaki çatalı yere düşürdü eliyle. Aurora kaşlarını çatmaktan kendini alıkoyamadı.

"Al şunu," dediğinde Adam, ne yapacağını anlamamıştı. Çekinerek sandalyesini geri çekti ve ayağı kalktı. Adam' ı gördüğünde vücudunu süzdüğünü gördü, anında gözlerini kaçırdı. Hızlıca çatalı alarak masaya bıraktı ve yerine oturdu.

Adam dolu olan bardağını ağzına diktiğinde Aurora gerilmişti. Boşalan bardağını masaya bıraktı, Aurora' ya döndü,

"Bitir onu." diyerek şarabı gösterdiğinde Aurora gene yaptı dediğini, asla ikiletmiyordu. Birkaç yudumluk kalan şarabını içti ve bardağı bıraktı. Adam ayağı kalkarak cüzdanını aldı cebinden,

•Aurora Pride• The Umbrella Academy - 0 Numara'nın LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin