『Bölüm 65 - Öga för Öga』

451 38 55
                                    

♪ Tom Rosenthal - Lights Are On

Tamamen muhteşem bir şarkı... Kesinlikle dinleyin, kesinlikle açıp okuyun bölümü. Umarım seversiniz :)

Medya Sissy' e benzemiyor mu ya?

Hem heyecanlı hem hüzünlü hem de biraz komik bir bölüm oldu ^^ 

İyi okumalar <33

---

Aurora ayağı kalkarak içeri girmek istedi, "Tuvalete gideceğim," dedi hızlıca. Five arkasından kalkarak kolunu tuttu, kendine çevirdi. Aurora kolunu kurtarmayı denedi ama bu kez başaramadı, sıkıca kavradığı bileğini kapatan tişörtü sıyırdığında Aurora kolunu kurtarmayı denemeyi bırakmıştı. 

Five' ın çenesi kasıldı, Aurora tekrar çekmeyi denedi ama Five gene bırakmadı. Boşta olan sağ elini kaldırarak işaret parmağını kırmızı çiziklerin üstünde gezdirdi hafifçe.

Kendini çok suçlu hissediyordu. Zaten kardeşlerini yaşlanmaya sürüklemişti, Aurora' nın iki yılı bombok geçmişti. Üstüne bunu gördüğünde sanki bileklerini kendisi kesmiş gibi hissetmişti. Boğazının düğümlendiğini hissetti. Çizikler çok fazlaydı, eski oldukları belliydi ama izleri geçmemişti, geçmezdi. 

Aurora, Five' ın ifadesini gördüğünde dolduğunu fark etmediği gözlerini kırptı, yanağından bir damla yaş süzüldüğünde kolunu çekti sertçe. Five' ın elinden kurtardığı kolunu tekrar tişörtüyle örttü. 

Five ona baktığında yanağındaki yaşı sildi hızlıca,

"Gitmemiz lazım, çok zaman kaybettik," dedi, kelimeleri zar zor söylemişti. Five' ın düşündüklerinden ve söyleyeceklerinden kaçmak istiyordu. Five gözlerini kıstı,

"Hayatın bu kadar değersiz mi gözünde?" diye sorduğunda Aurora' nın dudakları aralandı, konuşmak istedi ama yapamadı. Five devam etti, "Buradan kurtulma umudun hiç mi yoktu?" Aurora' nın yanağından bir damla yaş daha döküldü,

"Buradan kurtulurum belki ama bu mahkum edildiğim tamamen mutsuz olduğum hayattan kurtulamam." Ardından devam etmek için dudaklarını araladı tekrar, zorlanarak konuştu, "Yaşamayı istiyorum, çok istiyorum ama bu şekilde değil." 

Five Aurora' yı çekerek kafasını göğsüne yasladı, sıkıca sarıldı ona. Aurora ağlamamak için dudaklarını birbirine bastırıyordu, zorluyordu kendini. O da Five' a sarıldı.

"Hiçbir şeye mahkum değilsin, bu çukurdan birlikte çıkacağız." Aurora kısa bir süre sonra ayrılarak gözlerini sildi,

"Gitmek zorundayız, her şeyi evde konuşuruz." dedi iyimser olmayı deneyerek. Five başını salladı. Aurora' dan çok canı acıyordu belki de ama belli etmiyordu. 

İçemedikleri kahvelerin hesabını ödemek için kasaya yöneldiklerinde çalışan geldi. Five parayı uzatırken Aurora' nın dikkatini televizyonda oynayan haber çekti. Kaşları çatıldı,

"Haberin sesini açar mısınız?" diye sorduğunda çalışan da Five da televizyona döndüler. Garson habere bakarken Aurora tekrarladı, "Çabuk!" Garson hızlıca kumandayı eline aldı ve sesi açtı.

ZAMANDA YOLCULUK YAPTIĞINI İDDİA EDEN GENÇ

"Evet, bu enteresan iddiada bulunan gencimizin yaşadığı yer Dallas, Texas. Doktorlar deli olmadığını onayladılar fakat gencimizin neyi var bilmiyoruz. Acaba sadece ilgi çekmek için mi yapıyor? Evet, olay yerine bağlanalım,"

Five ve Aurora aynı şaşkınlıkla dinlerlerken ekranda o tanıdık gelen yer belirdi, mavi buluttan düştükleri yerdi. Valeria kameraya girdiğinde muhabir konuştu,

•Aurora Pride• The Umbrella Academy - 0 Numara'nın LanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin