Hey guys! We meet again. You guys can call me using my username, Miss Xaa or nak panggil Mija pun okay.
Macam biasalah aku scam je. Plan nak rest tapi rindu nak menulis. (Tak. Aku rindu Adri sebenarnya) So, aku start slow slow untuk habiskan part 2 ni. Mungkin akan jadi lagi lambat update than part 1 punya.
As you guys can see, ini part 2. Sambungan dari part 1. Practically, part 2 ni can be read as stand alone. But it's better of you read part 1 first. Kalau tak nak pun tak apa. Aku tak paksa. For anybody yang datang lepas baca part 1, mental okay? Sorry. HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Who's doesn't know part 1. Here I tell you this, part 1 it's about life Adri sebelum wujud part 2. And how *cough* Adri jadi duda *cough*
Here I show the cover for you. Ini part 1. I spend for three hours buat cover yang tak seberapa ni. Edit cover dengan edit video bukan talent aku agaknya. Apa benda yang mak aku benci sangat edit edit masa dia mengandungkan aku dulu pun tak tahulah.
Part 1 also can be known as HIS's NUHA's. But part 2 ni short form dia is HER's ADRI's.
Kalau part 1, aku buat dual POV. Yang asalnya multi POV. But kali ni, untuk part 2, aku buat satu POV je. Sebab aku letih nak fikir. Aku nak buat surprise dalam cerita ni.
Ada sebab aku buat singkatan tajuk cerita dua ni macam tu. I'll explain later. Not now. Tunggu yang ni habis. Baru aku bagitahu.
Ini awal awal aku bagitau yang this is the last part untuk cerita Adri ni. Baca baik baik. INI LAST PART. Sebab aku tak ada plan apa apa nak buat lagi pasal Adri. Nak fokus pasal kawan kawan dia pulak. Tak tahu siapa. Tengok plot mana siap dulu.
Plot kali ni heavy sikit. Tak macam part 1 yang ada orang ketiga, keempat, kelima dan go on. Kali ni tak ada orang ketiga. I think? Mungkin tak ada. So jangan risau pasal Adri curang or fl yang curang. Tak ada.
Belum wujud lagi babak curang curang dalam cerita aku. Ada. Tapi sabar dulu (BRUHHH, SPOILER LAGI)
Apa pun, I hope you guys enjoy and have a great time while reading. Nak maki, jangan maki aku. Maki karakter. Aku tak salah. Sekian.
Also, aku ada bagi playlist untuk korang. Yang ada Spotify boleh search, HER's ADRI's or cari Miss Xaa. Senang je.
Now, I'm introducing HER OBSESSION : ADRI
YOU ARE READING
HER OBSESSION: ADRI
RomancePART 2 | OBSESSION | SEQUEL : TODAY HER's ADRI's 1/10/2022 - 7/2/2023 Dari pertemuan pertama. Hingga ke pertemuan kedua. Melanjut ke pertemuan ketiga yang langsung tak disengajakan. Orang kata kalau berjumpa lebih dari sekali itu tandanya jodoh. Tap...