45.

50 4 0
                                    

Čtyři jsme sletěli nepěkně k zemi. A pak jsme uviděli čtyři mrtvé před námi. Ninjové s kekkei genkai. Nice. 

Jeden z nich něco zamlel a pak zaútočili. V tu chvíli zasáhli naši spojenci. Kaka-sensei a další. Zdálo se, že některé ty mrtvé taky znal. Něco si s tím jedním povídal.

,,Zabuza..Haku,"ozvalo se zezadu. Oh, Sakura je znala taky. Bylo opravdu podlé posílat proti nám ty, které jsme znali. Ne já teda. Zatím.

Mrtví nechtěli bojovat. Sad. A najednou se to začalo dít. Jejich schopnosti. Nechtěla bych být v jejich situaci...nemoct ovládat své tělo.

,,Ústup!"

A tak od nich všichni ustoupili. Naši protivníci očividně trpěli a my byli připraveni k boji. Dva ninjové prozradili Kaka-senseiovi schopnosti těch dvou, které očividně neznal.

Začala se okolo šířit mlha a všichni jsme udělali, jak nám Kakashi rozkázal. Byli jsme po čtyřech ve formaci a nic se nedělo, jen chvíli, pak byl slyšet křik. Zaútočili.

Slyšela jsem od někud cosi s můmií. Děsivé. Otřepala jsem se a snažila se zapojit všechny smysli. Tahle situace se mi ale vůbec nelíbila. Sevřela jsem rukojeť katany pevněji v ruce.

Po chvíli se tu objevilo ale víc nepřátel. Nějaká technika přivolání asi. Bývalí členové Sedmi šermířů mlžné? Jo, to znělo mírumilovně. 

-K-

Uchiha sisters [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat