56.

39 2 0
                                    

Všechno, co se dělo, šlo chvíli dobře a pak zas z kopce. Nebo naopak. 

Tomu Madarovi pěkně šibalo. A byli tu dokonce i ocasí démoni.

,,Naruto-kun!"

Otočila jsem se za hlasem. Hinata. Hodila držku. Co ti hrabe?

Mírně jsem se uchechtla nad cizím neštěstím a pak jsem se podívala směrem, kterým původně běžela. A fakt že tam byl. Naruto. Ale v nepěkným stavu. Oh. 

Rozhlídla jsem se kolem. Všichni na ně čuměli. Jak ..otravný.

A pak jsem uviděla znak svýho klanu. Na těle ležícím na zemi. Sasuke? 

Šla jsem tedy blíž. Vypadal skoro mrtvej. Ale slyšela jsem ho ještě zamlít cosi o Hokagem. Zase? Dej pokoj už.

Tohle válečný klanový setkání bylo fakt k smíchu. Jeden je nepřítel Aliance, teda vlastně dva...nebo už ani nevím, je v tom zmatek. Další je nuukenin co se přidal k Alianci..

,,Žiješ?" zeptala jsem se polomrtvýho Sasukeho, když už jsem stála nad ním. Okolo bylo mrtvo. Jakože doslova ale ne úplně. O kousek dál ležel druhej hokage. Těší mě.

Klekla jsem si ke svému příbuznému a zkusila nahmatat pulz. Jo, tak to je fakt skoro mrtvej. Uvidíme, zda dokážu použít lékařskou techniku na někom jiným... Muhaha, našla jsem pokusnýho králíka.

Začala jsem. Zavřela jsem oči a soustředila se. A pak mě někdo odžduchl pryč.



-K-

Uchiha sisters [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat