Sukima Switch - LINE
V malém obchůdku s květinami jsem se dost rozhlížela okolo, byl tam docela výběr. Přešla jsem ke květinám v květináčích a začala se rozhodovat, které by se hodily do našeho nového bytu.
Jenže jsem neustále cítila na svých zádech pohled. Zase?
Přesunula jsem pohled na člověka, jež mě pozoroval, a spatřila tak blonďatou dívku s modrýma očima ve fialovém tak v mém věku.
,,Potřebuješ něco?"
,,To bych se měla ptát spíš já,"usmála se na mě. Nojo, vždyť stála za pultem.
Ta holka přešla ke mně, ale nepřestávala si mě zaujatě a podezíravě pohlížet.
,,Tebe jsem tu ještě neviděla, jsi tu nová?" Když jsi mě tu ještě neviděla, tak asi jo, ne?
Kdybych začala říkat to, co mě vždycky napadne říct, asi by tu ze mě nikdo nebyl zrovna nadšený, že?
A tak jsem radši jen přikývla.
,,To jsem si myslela. Ty jsi z Uchiha klanu, že?" Zarazila jsem se. Jak to poznala? A pak mi to došlo....vždyť mám na zádech náš znak, že. A taky mám trochu podobu na tátu, narozdíl od Nao, která je spíše po mámě.
,,Já jsem Yamanaka Ino,"představila se po chvíli. O co ti jde? Chce se se mnou snad spřátelit? Ne že by se mi nezamlouvala...vypadala i líp jak ten Naruto i Sakura. Tu růžovku jsem moc nemusela...ale možná jen odsuzuju moc předem.
,,Uchiha Miyako."
-K-
ČTEŠ
Uchiha sisters [FF]
Fanfictionve spolupráci s @Just_Ellka Omlouvám se za chyby! A jelikož je to ff, tak to nebude přesná kopie anime a některé události budou jiné