61.

31 2 0
                                    

Válka skončila. Byla hromada mrtvých, které jsme museli pohřbít. A tak jsme jeden večer všichni stáli na hřbitově v nově postavené vesnici s hlavami skleslými a mlčeli pro naše navždy ztracené. 

,,Pojď, zajdeme na jídlo," navrhla Nao a já se usmála. 

Naposledy jsem se ohlídla a vyrazila do večerní ulice se sestrou po boku. Už jsme byly jen my dvě..

-----------------------------------------------------------

Hodně věcí se změnilo. Naruta chtělo hodně lidí vidět.. Když už jsme u něj, tak ten taky postrádal jednu ruku. A také byl nový Hokage. Hatake Kakashi. 

S kyticí v ruce jsem šla ulicemi směrem ke hřbitovu. Většinou jsme chodily s Nao společně, jenomže ta měla dnes v plánu něco jiného. Měla jsem tušení oč jde.

,,Uchiha Miyako?"

Zvedla jsem hlavu a zastavila chůzi. 

,,Uhm.. Kazekage-sama, Kap-..Kankuro-san, Temari-san," pozdravila jsem.

Co tu dělaj? 

Kazekage přikývl a pak se podíval na svého bratra, se kterým si vyměnil pohled.

,,Kam máš namířeno?"

Sklonila jsem pohled na kytici v ruce: ,,Za bratrem."

A tak mě...můj bývalej kapitán doprovodil. Patrně se ještě nevraceli do Písečné.

Šli jsme v tichosti. A v tichosti jsme došli až ke hrobu Kaita. Položila jsem tam kytici a zvedla se. 

,,Tolik ztracených životů..aspoň, že je konečně mír."

Přikývla jsem.

-K-

Uchiha sisters [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat