1.

439 22 3
                                    

V médiích Miyako Uchiha (hlavní postava, příběh se odehrává z jejího pohledu)

V okýnku za bránou stáli dva chlápci. Tedy abych byla přesnější - ten jeden spíše ležel a vypadalo to, že možná i spí. Hlídka tohleto.

Nahodila jsem neutrální výraz a s Nao jsme kolem nich prošli, jakoby to ani nebyli. Jenomže ten druhý, si nás všiml: ,,Hej vy, musíte se ohlásit Hokage-sama." 

,,Jistě, díky za informaci,"usmál se na něj Kaito. Ten týpek se koukl na svýho společníka a něco mu řekl, po čemž se ten druhý "vzbudil". Nebo se aspoň vrátil do reálného světa. Sice tu mají podle mého velice marný ochranný systém, ale kluci jsou tu hezcí...to se musí nechat. 

,,To je divný."

,,Hm?"nechápavě jsem pohlédla na Nao.

,,Nevidím tu nikoho z klanu." Aha, no.

,,Třeba jsou jinde."

,,Hledání ostatních z klanu necháme na později,"rozhodl Kaito, ,,teď musíme za Hokage-sama."

Vyrazili jsme tedy ulicemi směrem, kde údajně měl být onen člověk. Furt někam chodit, to je otrava.

Nemálo lidí se za námi otáčelo, což mi působilo podivný pocit. To ještě neviděli tři sourozence nebo co? Ale byla pravda to, co před chvílí řekla Nao, uvědomila jsem si to ale značně později jak ona. Neviděla jsem tu nikoho, kdo by měl znak našeho klanu na zádech. Ani jednoho člena klanu. A to jsme nešli vesnicí zrovna nejkratší chvíli.

Vešli jsme konečně do nějaké budovy. Nejspíše už jsme byli téměř u cíle. To taky vypadalo podle toho, že mi to tu přišlo hlídanější. Vždyť jde o Hokageho, že?

-K-

Uchiha sisters [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat