10.

293 21 4
                                    

Long Shot Party - Distance

,,Půjdeš tam teda?"optala se mě ráno Nao. Možná půjde taky.

Přikývla jsem a byla nachystaná odejít.

,,Chceš jít taky?"

,,Já nevím. Mám?" Pokrčila jsem rameny. Já si ráda dám s někým fighty. Ale nevím jak Nao. Mě hlavně baví vyhrávat. ,,Tak jo, půjdu."

Kaitovi jsme řekly, že jdeme za Hokage-sama, aby nás nehledal, a vyrazily jsme ven. On už nejspíše má na dnešek program. Vždycky se víc zapojoval než já. Mě tyhle věci prostě nebaví. Ale kdoví, třeba si tu najdu přátele a něco se změní. Už ted jsem se začala bavit s tou Ino. 

Na ulicích bylo docela...plno. Stejně jako včera, ale to jsme sem přišli odpoledne a ted bylo ráno. No, ne úplně brzké ráno, ale bylo. Zbývalo do poledne ještě nemálo času. 

,,Taky tě štve, jak na nás všichni čumí?"pohlédla jsem na sestru. 

,,Vzhledem k tomu, že se na nás nedívají s úctou nebo tak....jo, je to nepříjemný." 

Po chvíli jsme se dostaly k budově, v níž jsme už jednou byly, a já i přes to, že jsem byla z vyhlídky se s někým utkat docela...ne přímo nadšená ale jo, jsem cítila značně znuděný pocit. jsme tu teprve chvíli a už se musíme zapojovat do dějství vesnice. Nuda. Otrava. Vopruz. A dokázala bych najít i další slova.  

-K-

Uchiha sisters [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat