Naruto Ending Theme - Wind by Akeboshi
,,Ehm...potřebovala bych něco vědět." Snad se na mě nenasere....
Neodpověděl, jen na mě pohlédl a nejspíš čekal, až budu pokračovat.
,,Tys byl kdysi u Rootu, že?"optala jsem se.
,,Jak to víš?" Mohl bys projevovat emoce? Je to divný.
,,No...stavil se u mě doma takovej....starej děda s nějakýma poskokama. Ti dva měli masky. A byli fakt divný,"vysvětlovala jsem.
Sai se zastavil a pořád s tím svým ledově chladným výrazem koukl na mě. ,,Chtěli tě naverbovat?"
,,Asi jo? Proto jdu za tebou..když jsi u nich nějakou dobu byl."
,,Ne."
Cože?
,,Cože?"
,,Řekni jim, že se k nim nepřidáš. To totiž opravdu nechceš." Ok?
,,Dobrá, dobrá. Díky za info. Ahoj,"zamumlala jsem a radši šla svým směrem, protože mi došlo, že to byl patrně konec naší konverzace.
A v ten večer, když jsem si tak znuděně ležela v posteli a dívala se skrz okno, mě napadlo, že možná Root je ten důvod, proč se ten tmavovlasej umělec jménem Sai chová tak...divně.
To, jak neustále používám slovo divný, je fakt divný...
Při cestě domů jsem přemítala nad tím, jak to ten divnej stařík vezme. Moje odmítnutí se k nim přidat. Jen aby to neskončilo vydíráním či podobně. Mohlo by to být možný...Root mi přijde jako nějakej kult.
-K-
ČTEŠ
Uchiha sisters [FF]
Fanfictionve spolupráci s @Just_Ellka Omlouvám se za chyby! A jelikož je to ff, tak to nebude přesná kopie anime a některé události budou jiné