,,Pěkný."
,,Jo," přitakala jsem.
,,Jé, Miyako." Otočila jsem se za hlasem. Ino. Dlouho jsme se neviděly, zdravíčko.
Měla jsem za to, že u mě byla Nao, ale tu jsem teď nikde neviděla. Tak aspoň někdo na pokec tu je.
,,Sasuke-kun?"
Kdože? Cože?
Ino najednou vypadala zaraženě a koukla se k Sakuře, která shodou náhod byla s Narutem nedaleko nás. A i kluk, kterýho jsem nikdy neviděla. Tak tohle je ten Sasuke...
Seběhli se tam všichni Inini vrstevníci a já šla za nimi. Tohle může být zajímavé..
,,A potom...se stanu Hokagem."
Cože?
Zvedla jsem obočí a měřila si pohledem toho Sasukeho, kterej teda fakt nevypadal jako někdo, kdo by vyvolával, že se stane Hokagem jako Naruto.
Uchiho Sasuke, těší mě.
,,Tohle je vtip?" zamumlala jsem a Ino se zasmála.
A vzápětí jsem slyšela i Kibu mlít, jak se stane Hokagem.
Co je na tom tak úžasnýho..
První všechny motivoval k útoku a pustil nás k Juubimu, který byl přichycen k zemi. Bohužel z něj ale vylezli nějaký divný věci.
V běhu jsem vytáhla katanu a začala útočit. A ještě jsem do ní pustila Raiton. To ti patří, ha!
Koutkem oka jsem si všimla, že je ten Sasuke blízko. Podívala jsem se tedy jeho směrem. Měřil si mě pohledem. A pak se mi zaměřil na oči. Oh, nojo, pořád jsem používala sharingan..
Na nějaký klanový sešlosti teď ale nebyl čas. Odvrátila jsem od něj pohled a sekla do další tý obludnosti.
-K-
ČTEŠ
Uchiha sisters [FF]
Fanfictionve spolupráci s @Just_Ellka Omlouvám se za chyby! A jelikož je to ff, tak to nebude přesná kopie anime a některé události budou jiné