Nobodyknows - Hero's Come Back
,,Konečně jsi zpět,"přivítala mě Nao.
,,Vždyť jsem nechávala lísteček."
Nao nade mnou jen zakroutila hlavou a všímala si svého.
,,Kde je vůbec Kaito?" Že by mu to vyřizování věcí trvalo tak dlouho? Divný.
,,Nevím, ještě se nevrátil." Áha.
Kývla jsem, i když si toho moje sestra patrně ani nevšimla, a šla jí pomoc to tu zútulnit. Živé květiny jsme daly do oken, nějakou na stůl a do pokojů. Trochu jsme to tam uklidily a podobně. Nebylo toho moc a vše jsme dodělaly zrovna ve chvíli, kdy se otevřely vchodové dveře. respektive je otevřel Kaito, který konečně přišel.
Bylo už k večeru, tudíž jsme začali všichni tři chystat večeři. A po dlouhých týdnech, kdy jsme jedli jen něco improvizovaného od doby, kdy jsme opustili i naše prarodiče, kteří se o nás dlouhou dobu starali, jsme si připravili takové jídlo, na které jsem se nesmírně těšila.
,,Vyřídil jsi všechno?"optala jsem se bratra. Nao na mě hodila pohled, podle kterého jsem poznala, že to samé měla na jazyku také ona. Ha! Ale já se zeptala první.
Kaito přikývl: ,,Nebylo toho ale nejmíň. Ty by ses tam nejspíš unudila k smrti."
Nao se zasmála a Kaito taky neměl daleko k smíchu, jen já na ty dva hodila uražený pohled. To nebylo vůbec hezké!
-K-
ČTEŠ
Uchiha sisters [FF]
Fanfictionve spolupráci s @Just_Ellka Omlouvám se za chyby! A jelikož je to ff, tak to nebude přesná kopie anime a některé události budou jiné