ASIAN KUNG-FU GENERATION - Haruka Kanata
Taková parta...to bude peněz...
Třináct nás bylo nacpaných u stolu s jídlem. Naštěstí ten stůl nebyl malý. To bych opravdu už nedala. Ale alespoň jsem díky této akci mohla poznat, jak se ostatní chovají. To je výhodné.
,,Ty to nebudeš jíst?"optal se...jak ho mám nazvat? Eh...velice baculatý kluk. Ino mě varovala, že před ním nesmím vyslovit nahlas slovo "tlustý". Tak mu budu říkat aspoň kulička.
Hodila jsem na Kuličku vražedný pohled a dala si do úst kousek grilovaného masa. Nikdo mi nebude sahat na jídlo! Nikdo!
Kulička se zatvářil na milisekundu vystrašeně a někdo se této situaci dokonce zasmál.
,,Mám otázku,"šeptla jsem k Růžovce sedící po mém boku. Zvědavě se na mě podívala. ,,Kde je vůbec ten kluk z mýho klanu? Sasuke."
Nejspíše jsem tou otázkou růžovku zarazila. Sklonila svůj pohled dolů a mě došlo, že ji to rozesmutnilo. Co byl ten Sasuke zač?
,,Promiň, jestli jsem řekla něco špatně,"zamumlala jsem a všimla si, že si smutné Sakury všimli ostatní. Jaj.
,,Co se děje?"zajímala se Ino.
Prohodila jsem rukou na náznak, aby to nechala být, ale...nevyšlo to.
,,Zajímala se o Sasukeho." Fakt? Teď to znělo ale jinak než to bylo! Hej jako.
,,Jasně že se zajímám o přeživšího svýho klanu,"zamumlala jsem, když se rozhostilo ticho.
-K-
ČTEŠ
Uchiha sisters [FF]
Fanfictionve spolupráci s @Just_Ellka Omlouvám se za chyby! A jelikož je to ff, tak to nebude přesná kopie anime a některé události budou jiné