59.

34 2 0
                                    

Otevřela jsem oči. Bylo pěkně slunečný odpoledne a kousek ode mě řvaly nějaký děcka. Nemůžou být ticho, sakra?!

S povzdechem jsem se zvedla a vydala se pryč. Daleko odsud.

Vyšla jsem ze čtvrti klanu Uchiha a po chvilce uslyšela křičet Naruta: ,,Gaaro!"

Otočila jsem hlavou a uviděla Kazekageho s jeho sourozenci kráčet ulicí. A pak veselej Naruto mával na Kazekageho uprostřed.

,,Neřvi tak," zabručel Sasuke a Naruto na něj hodil otrávenej výraz.

,,Nezajdeme pak na barbecue?" navrhl Choji ostatním. Od kdy nás je tu tolik?

Naruto pořád otravoval svého rudovlasého přítele, který byl ale očividně zaneprázdněný. Patrně měl setkání se Čtvrtým.

,,Kde je Sai?" zeptala se mě najednou Ino. Přesunula jsem svoji pozornost na ni a pokrčila rameny. Možná jsem s ním byla v týmu, ale nevěděla jsem, kde byl každou chvíli.

,,Dobře. Půjdeš s námi taky? Na barbecue?"

Souhlasně jsem přikývla a zrovna v tu chvíli jsem ucítila, jak mě někdo chytil kolem ramen. Zmateně jsem se podívala na Tenten, která o něčem horlivě mluvila.

O něco později jsme už všichni a dokonce už i Sai a Yukio seděli u stolů a povídali si u jídla.

Všichni jsme se zrovna smáli nějaké historce, kterou povídal Kiba, když se u nás objevily další tři postavy. Vzhlídla jsem nahoru a k mému překvapení jsem uviděla Kazekageho, Temari-san a Kankura-san.

Zdálo se, že je Naruto pozval taky. A oni přišli, překvapivě. Čekala bych, že by spěchali zpět do Písečné.

Trochu jsem se posunula, abych udělala místo a oni se mohli usadit.

-K-

Uchiha sisters [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat