52.

33 2 0
                                    

Ta obluda, která si říká Juubi, začala vydávat tak otravnej zvuk, že jsem měla pocit, že mi krvácí uši.

,,Do psí prdele fakt už ale," zabručela jsem.

A pak začalo něco šílenýho. Zem začala lítat či co. Byla jsem z toho tak vedle, že jsem se jen soustředila na to, aby mě nezabil nějakej šutr. A jak se zdálo, ta Narutova chakra nejednoho z nás zachránila. Tklesk, tlesk.

Proč ty šílenosti pořád nekončej?

K tomu všemu ta potvora začala měnit svou podobu a její držka najednou vypadala...jako nepěkná kytka. 

Bijuu dama? No sakra..

Naštěstí ten chytrej Shikamaru nás všechny zachránil svým plánem. Tvl, málem jsem viděla svůj vlastní hrob!

,,Už by mohl dát pokoj," ozvalo se vedle mě zavrčení. Podívala jsem se na Nao, která se otráveně dívala na Juubiho. Nápodobně, sestřičko.

Chtěla jsem něco říct, když do mě žduchla vlna vzduchu. Do psí prdele! K čertu..!

Když jsem otočila hlavu, stačila jsem jen vykulit oči. Hokagové..? Wow, zajímavé...nezmizeli všichni přivolaní před tím náhodou..?

,,Hashiramo!"

Stočila jsem pohled k Madarovi, který vypadal nad míru nadšeně. protočila jsem oči. Teď si bude hrát na dítě co vídí dárky k narozeninám, po tom, co tady vyvolal takovej masakr? To vážně?

Ta radost mu ale dlouho nevydržela, když se První hokage spolu s dalšími a Narutem vydali zastavit Juubiho.

-K-

Uchiha sisters [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat