18.

239 18 3
                                    

Daisuke - Moishimo

A ty dvě nebyly poslední překvapení dnešního dne. Za jednou zatáčkou jsme potkaly ještě dvě holky. Které jsem překvapivě neznala. 

A všechny jsme se společně vydaly k pramenům. 

To bude zábava...doufám. 

No, zjistila jsem, že ta jedna je Hinata z Hyūga klanu a je v týmu s tím psovodem a je příbuzná s tím podivným klukem, který nade mnou vyhrál..Jo, ta podoba mi přišla už před tím podle jejích očí. A ta druhá holka? Tenten. Ta je z týmu Zeleňáka a už  jmenovanýho Hyūga kluka. 

Ty dvě holky taky nebyly výjimkou a též je zajímala snad každá kravina o mě. Takže jsme se tam tak koupaly v tý vodě - což mi bylo docela divný...nejsem na to zvyklá no - a povídaly jsme si. No, převážně o mě a mých dvou sourozencích. Nevím, ale my tři jsme asi fakt zajímaví. 

Naštěstí pro mě se po nějaké chvíli téma změnilo. Teď jsem se ptala já. Hodí se vědět o novým domově informace. Ale taky jsem schopná se ptát na různý hlouposti. 

,,To chodíte normálně takhle trénovat?" Jo, jsem asi úplně blbá no. 

,,Jo,"přikývla Tenten.

,,Ty netrénuješ?"nechápala Ino. No, asi kvůli mým schopnostem, který viděla...a to neviděla všechno. Ty kluky jsem ještě šetřila. 

,,Jako jo. Sem tam. Pokud se to dá brát jako tréning." Hm. Obranou či protiútokem před těmi, kdo tě chtějí zabít nebo podobně se už člověk něco naučí. Samozřejmě jsem se svými sourozenci objevovala nové techniky. Ale nebylo to z důvodů, jaké tu mají oni. My se snažili přežít. 

-K-

Uchiha sisters [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat