24.

227 19 5
                                    

Kaze

Blondýnce jsem tedy pověděla něco málo a ona to hned pochopila. Nebyla přeci hloupá. A dokonce se tvářila, že něco podobného zná. Jo, to mi taky řekla. Prý jejich mistr, Asuma, a Kurenai sensei, mistr týmu 8, podle nich spolu něco mají. 

A moje sestra nejvíce času tráví s Kakashim. 

Ještě nám tu budou pobíhat malí šedovlasí Uchihové. Krásná představa. 

S Ino jsem se rozloučila a vydala se na cestu domů. Volný den a já neměla co dělat. Opět. 

Chvíli jsem přemýšlela, že bych si mohla něco přečíst, ale nic mě nelákalo. Chodit na takové tiché místo, jako je knihovna? To tedy ne. 

Tak jsem se radši jen rozvalila na posteli a koukala do stropu. Všichni mají co dělat a když už mám něco já, tak je to jen nudná mise. 

Trhla jsem s sebou, když se ozvalo zaklepání na dveře. Ne od pokoje, ale na vchodové. Takže to nemohla být ani Nao a ani Kaito. Tudíž jsem doufala, že to je někdo, koho jsem tu už poznala. Třeba ty holky, se kterými jsem byla onehdy venku. Kamarády Růžovky a Ino. 

Když jsem ale ty dveře otevřela, bohužel to nebyl nikdo, s kým bych mohla něco podniknout, nýbrž nějaký divný chlápek. Už od pohledu mi byl nesympatický. Co tu chce?

Ještě víc mě překvapili ti, co stáli za ním. Nějaké dvě osoby v maskách.

-K-

Uchiha sisters [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat