Hotaru No Hitari
Domluva s Hokage-sama, tedy s Tsunade-hime, šla hladce jako po másle. No a tím pádem jsem skončila tam, kde jsem se následně octla - na nějakém holém místě na kraji lesa. Nebo kde to vlastně bylo.
Seděla jsem na pařezu a nohou šťourala do kusu hlíny kousek ode mě. Na někoho jsme čekali. Alespoň tak to řekl mě už známý žlutovlasý šašek jménem Naruto. Ano, s ním a sestrou jsem tu čekala na toho opozdilce, který měl ještě dorazit.
,,Bože, to tu dřív skapeme než přijde,"zamumlala jsem a Nao moje slova donutila k úsměvu.
Chtěla jsem říct ještě něco dalšího, ale přerušil mě nečekaný příchod šedovlasýho týpečka. Halo? A ty jsi kdo, Spidermane?
,,Omluvám se za spoždění,"usmál se, tedy aspoň to tak přes tu masku vypadalo. Na co má masku? To schovává předkus nebo co?
Odfrkla jsem si, ale nikdo mi nevěnoval pozornost. Nao si prohlížela toho týpečka, kterej se furt tak debilně usmíval a Naruto cosi mlel. Krása tohleto.
Po chvíli naštěstí všichni přišli ke svým smyslům, které před tím patrně ztratili, a začala taková ta "seznamovací chvilka". Z toho šedovlasýho vypadlo, že je to Hatake Kakashi a je to sensei Naruta. Velice zajímavé....to byla taky ta knížka, kterou držel v ruce. Flirtovací taktiky? Fakt?
-K-
ČTEŠ
Uchiha sisters [FF]
Fanfictionve spolupráci s @Just_Ellka Omlouvám se za chyby! A jelikož je to ff, tak to nebude přesná kopie anime a některé události budou jiné