39.

152 13 6
                                    

Danzo se ale na postu Hokageho moc dlouho neudržel, ale myslím, že nejednomu z vesnice se ulevilo. Stalo se to v době setkání pěti Kagů.

Když se Naruto s jeho týmem, Kibem, Akamaruem a Leem vrátil zpět, měli s sebou ještě nějakou rudovlasou holku. Uviděla jsem ji u brány, kde jsem se s nimi setkala společne s Shikamaruem, Ino a Choojim.  

V tu chvíli jsme se dozvěděli, že se Naruto utkal se Sasukem. 

Aby toho nebylo málo, zaslechla jsem, že Kakashi-sensei se měl stát příštím Hokagem. Přeci jen Tsunade-sama, která byla pátým Hokagem, se ještě nevzbudila. 

Víc než další Hokage mě ale zajímala holka, kterou přivedli. Napadlo mě, že je to někdo ze spojenců Sasukeho, ale nepřipadala mi jako zločinec. 

Byla to jedna z věcí, která mi neustále tkvěla na mysli, když jsem se procházela nově stavějící se vesnicí. Bavilo mě sedět někde výš na dřevěné římse a jen tak se dívat po okolí.

Normálně se ale nic neobvyklého nedělo, ale teď jsem viděla něco podivného. Prvně jsem si myslela, že někde něco spadlo a rozvířil se pak prach, ale pak jsem zaregistrovala toho bláznivého Gaie-senseie a s ním Kakashiho-senseie. 

Vyváděli spolu nějakou hovadinu....Tohle že má být příští Hokage? Nespletl se někdo? Nebo jsem jen špatně slyšela? 

-K-

Uchiha sisters [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat