22.

216 17 0
                                    

DOES - Guren

Další den jsem měla v plánu něco zjistit o tom, co nám Nao tají. 

Když odešla na ten svůj takzvaný "tréning", šla jsem za ní. Ale s krátkým odstupem. Přeci jsem se nechtěla prozradit. Ještě by se pak naštvala nebo urazila. 

Chvíli jsem měla myšlenky o tom, že bych mohla být dobrej stalker, ale to mi vyvrátila jedna holka, kterou bych mohla považovat za kámošku. Ino. A nebyla sama. Růžovka.

Zrovna jsem procházela kolem nějakého stánku a mířila přímo za svoji sestrou, když se za mnou ozvalo jejich: ,,Ahoj."

Nasadila jsem úsměv a otočila se na ně. Nemusejí vědět, co tu vyvádím. 

,,Ahoj."

,,Co tu děláš?"optala se Ino.

,,Nevypadáš, že bys byla na nákupu,"usoudila Růžovka. V tom měla pravdu. 

,,Ehm, jen se tak procházím,"pokrčila jsem rameny. Nechtěla jsem být zlá, ale....doufala jsem, že co nejdřív zmizí. 

Holky si vyměnily podezíravý pohled, ale než stačily říct něco dalšího, přerušila jsem je: ,,Omluvte mě, musím si jít něco..vyřídit."

Spěšně jsem se na ně usmála a rozeběhla se směrem, kterým před chvílí šla Nao. Chtěla jsem ji dohnat. Byla jsem neskutečně zvědavá.  

Po několika metrech jsem zpomalila, protože jsem před sebou zahlédla v menší dálce Nao. Byla jsem jí v patách. 

Obě jsme zabočily mezi stromy, což pro mě byla na jednu stranu výhoda - maskování, ale musela jsem si dávat pozor, abych se nějakým zvukem neprozradila. Vyskočila jsem na strom a pohybovala se na větvích.





-K-

Uchiha sisters [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat