12.

274 21 0
                                    

Motohiro Hata - Toumei Datta Sekai

Kakashi Naruta poslal někam pryč po tom, co mu něco řekl, a tak jsme tam zůstali jen my tři. Ale připadala jsem si, jako bych tam byla sama.  

,,Takže....?"řekla jsem po tom, co jsem se odhodlala zvednout a upozornit na svou přítomnost. Jo, lidi, jsem tu taky. 

,,Pátá mě sem poslala, kvůli zjištění schpností nových ninjů ve vesnici." No a dál? Kakashi si nejspíš všiml mého výrazu a proto pokračoval: ,,Prý nemáte žádné hodnosti. Ale na žáky akademie nevypadáte." Co to tu plácá? Já chci boj!

,,Velice pěkné, ale teď to hlavní. Co děláme tady?" Mám takovej pocit, že si tu přátele možná ani nenajdu a ta Ino bude jedinej člověk, co tu se mnou bude mluvit....

,,Mám zjistit, jaké jsou vaše schopnosti, podle kterých se určí váš post." A proto tady stojíme jak pitomci?

Kakashi vytáhl z kapsy jakýsi papírky a začal mluvit něco o podstatách chakry. Kamaráde,.....my víme, jaký jsou podstaty. Nejsme jeskynní lidé. Ach, bože. 

K našemu štěstí jsme dokázaly kakashimu vysvětlit, že tohle známe a víme jaké máme podstaty. 

Ze směru, kterým před nějakou dobou odešel Naruto, jsem uslyšela někoho se sem blížit, a tak jsem tam přemístila pohled, místo toho abych věnovala pozornost Kaka-senseiovi. Jo, tak mu budu přezdívat, to se mi líbí. 

Běžel sem Naruto, ale nebyl sám. 

-K-

Uchiha sisters [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat