5.

342 21 2
                                    

FLOW - Go!!

,,Tady..."

,,...budem bydlet?"doplnila jsem sestru. 

,,Dost řečí, ubytujte se tu, já musím k Hokage-sama ještě něco vyřídit,"řekl nám bratr než nás opustil. 

Vyměnila jsem si s Nao pochybný pohled a otevřela dveře od té rozpadliny. Zdá se, že budem s Narutem sousedi..prý tu taky bydlí. 

,,Dobře, jdu koupit něco čím to tu vylepšíme,"navrhla jsem. Bylo to tu ponurejší snad víc jak jeskyně. Prostě to tu chtělo vylepšit, pokud tu máme trávit nadcházející čas. 

Nao kývla na souhlas a dál zkoumala náš nový domov, jenže než jsem stihla odejít mě zarazila: ,,Počkej, půjdu s tebou, pokud teda nechceš jíst nějaké konzervy." Ani jsem jí nemusela odpovídat, bylo jí jasné, že bych moc ráda uvítala nějaké normální jídlo. 

A tak jsme se vydaly do centra vesnice něco málo nakoupit. Přesněji Nao zašla pro nějaké potraviny a já spatřila slibně vypadající obchod s květinami. Ty by se mohly hodit..

Tak jsem se tedy vydala tím směrem a ignorovala pohledy, které na mě dopadaly. Lidi, měli byste přestat nebo vás něčím tvrdým přetáhnu po hlavě...třeba tamtou lopatou..

Nebo by jim možná měl někdo říct, aby si začali zvykat, pokud tu máme my tři nadále trávit svůj čas, jo to zní líp. I když bych ráda do něčeho občas praštila.

-K-

Uchiha sisters [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat