The Cro Magnons - Totsugeki Rock
Zrovna jsem dokončila svou práci, když nám někdo zaklepal na vchodové dveře.
,,Nao, otevřeš?"houkla jsem, ale odpovědi se mi nedostalo.
,,Jasně, někam jsi zmizela, hlavně že já to mám ohlašovat,"mrmlala jsem si za pochodu ke dveřím. Ani jsem se neobtěžovala podívat kukátkem, kdo tam stojí, a dveře jsem docela prudkým pohybem otevřela.
,,Ahoj,"usmála se na mě Ino.
,,Čau?"nechápavě jsem si ji a Růžovku měřila pohledem.
,,Tak nás napadlo, jestli bys s námi nechtěla někam zajít?"
,,Kam?" Bože....mám otázky jak nějakej detektiv...
Ino se na mě podivně podívala a já docela chápala proč. Pak ale nasadila zase úsměv. Že jí neupadne držka..
,,Jdeme se vykoupat." Jo, můj výraz asi o všem vypovídal, jelikož se Růžovka dala do vysvětlování:
,,Horké prameny. Ty to neznáš?" Ne?? Možná.
Pokrčila jsem rameny a přemýšlela, zda mám souhlasit. Stejně bych tu asi neměla co dělat. Přikývla jsem tedy na souhlas a chystala se jít tedy s nimi.
,,Ty šermuješ?" Oh.
,,Jo, teda...jo. Tak trochu."pokrčila jsem rameny a šla se nachystat k odchodu. Nechala jsem ty dvě počkat a šla jsem si uklidit své bojové nástroje. Pak už jsem mohla jít.
,,Proč jsi neměla katanu dneska s sebou?"optala se zvědavě Ino.
,,Pochybuju, že bys chtěla vidět své kámoše v podobě žrádla pro psy,"ušklíbla jsem se. No, na chvíli jsem ji tím umlčela. Ups...
-K-
ČTEŠ
Uchiha sisters [FF]
Fanfictionve spolupráci s @Just_Ellka Omlouvám se za chyby! A jelikož je to ff, tak to nebude přesná kopie anime a některé události budou jiné