57.

36 3 0
                                    

,,Co vyvádíš?!" vyjela jsem na rudovlasou holku. Kdo to sakra je?

,,Sasuke!"

Eh? Halo, já se na něco ptala!

Ta rudá hlava začala Sasukeho oživovat či co a já se podívala na další osoby, které s ní přišly. Proč ten chlápek vypadá...tak divně? A co je s tím klukem tf.

Víc mě ale zaujalo něco jinýho. Byl tu ještě někdo. Otočila jsem se a použila sharingan. Jasně, nepletla jsem se. Ale neměla jsem tušení ani kdo byl tamten. 

,,Co seš zač?" ozvala se najednou ta rudá hlava. Koukla jsem na ňu a zvedla obočí:

,,A kdo seš sakra ty?"

Ona se ze sebe už ale nic nevydala a vykulila oči. Nechápala jsem, o co jí šlo, dokud mi to nedošlo. Můj sharingan.

,,Další Uchiha, zajímavé."

Ten divnej chlápek najednou promluvil a zkoumal mě pohledem. Pak se ale zaměřil na něco jinýho. Respektive někoho.

,,Kabuto."

Tahle situace byla fakt divná. Ta holčina na mě prvně vyjela, pak byla úplně zaražená a teď vzlykala u mýho příbuznýho. Ten divnej maník si mě prohlíd a pak si kecal s nějakým ještě divnějším maníkem, co byl očividně nějakej Kabuto. Počkat počkat..

Zapřemýšlela jsem, kde jsem to jméno slyšela. Neměl něco do činění s touhle válkou náhodou? Huh? 

,,Neměl zbýt Sasuke jako poslední z klanu?"

Oh, na přítomnost tohohle jsem zapomněla. Ten kluk vypadal taky divně, ne jako člověk vcelku.

,,No, co naděláš," pokrčila jsem rameny a dívala se, co ta holka furt vyvádí. To je do něj zabouchlá?

-K-

Uchiha sisters [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat