50.

34 3 0
                                    

Naruto cosi zamlel o síle Aliance a cápek na tý obří věci...se mu akorát vysmál. 

Co to vůbec je?

,,Juubi.." zašeptala vedle Nao. Oh..OH?! Do kelu

Zarazila jsem se ale nad tím, jak vypadala jedna ze dvou postav na desetiocasém. Počkat počkat.

,,Uchiha Madara?" Ty vole, Nao, ty teď jako čteš mý myšlenky?

,,Jo..wow, netušila jsem, že někoho z klanu uvidíme...v takovýhle situaci,"povzdechla jsem si. Ještě k tomu někoho...mrtvýho. Zdá se, že je jediný, kdo zbyl z Edo tensei přivolaných. 

Skupiny ninjů prováděly útoky. Juubiho dostali do situace, kdy klesal pod zem. Krásný to pohled.

Inin tatík nám všem kecal v kebulích. Musím říct, že až tohle vše skončí...už nikdy nechci aby mi někdo kecal v hlavě, Nepříjemné velice to je. 

Po době se zdálo, že Juubiho zastavili. V tu chvíli jsme zautočili na cíl všelijak. Udělala jsem rukama pečeť a zaútočila s ostatními.

Co ale nikdo nečekal bylo to, že Juubi vlastně zastaven nebyl. To je víc otravný než ti mrtví před tím..

,,Do psí prdele," zavrčela jsem.

,,Uhm."

Otočila jsem se na Kibu, který se netvářil nadšeně. Pokrčila jsem omluvně rameny. Přece jsem zas tak nic moc neřekla..

Juubi začal šílet. Běsnit. To je asi lepší slovo. Posílal rány všude možně do dálky..

Po pár vteřinách mi došlo, že to patrně nebyly náhodné. Zasáhl velitelství. Vykulila jsem oči. No doprdele..Tak to je v prdeli.

-K-

Uchiha sisters [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat