Od Juubiho začali lítat jakýsi ostrý kousky. Celkem masakr.
Vytáhla jsem katanu a bránila se, co to šlo. Nao na mě mrkla a na chvíli mě kryla. Dala mi tím šanci udělat pečeť a pomocí katonu několik jehel, či co to bylo, spálit.
Když ty ostrý otravnosti začaly lítat kolem, měla jsem šanci se podívat, co to vlastně bylo. Trny? Patrně.
Najednou jsem uslyšela zajímavý rozhovor. Otočila jsem se a uviděla, jak ten vedle Madary mluví na Naruta, který...měl u sebe ...Co je s Nejim???
Vykulila jsem oči. To je první z těch, které jsem znala a zemřel na bitevním poli a já je viděla. V tu chvíli mě napadlo, že...co když...už Kaito mezi námi není a my se s ním ani rozloučit nemohly...Ale blbost, to bych tu prvně už já nemohla být.
Chudák Hinata..
,,Tady to vypadá," zašeptala Nao. Jo, byl to děs. Kolem hromada mrtvých probodaných těmi ostny.
Nikdo nemohl ale truchlit dlouho. A najednou začal Naruto všem předávat svou chakru. Nebo spíš Kyuubiho chakru. Všichni jsme byli obklopeni rudou chakrou, která...nám začala dodávat sílu. Úžasný.
Útoky začaly na novo.
A pak se najednou ozval truchlící Rock Lee. Nějak pozdě, ne?
A na to tam začali mít nějakou deep chvilku a proslovy. Zvedla jsem obočí. To snad ne..
-K-
ČTEŠ
Uchiha sisters [FF]
Fanfictionve spolupráci s @Just_Ellka Omlouvám se za chyby! A jelikož je to ff, tak to nebude přesná kopie anime a některé události budou jiné