40.

159 17 5
                                    

Zrovna jsem šla najít sestru, když jsem z dálky zahlédla Naruta, který působil jako mezi malým stydlivým děckem a děckem o Vánocích. To viditelně způsobovali lidé, kteří ho na každým kroku zdravili.

,,Kde říkala, že ju najdu?" přemýšlela jsem, zatímco jsem se procházela dál. 

Když jsem se ale rozhodla odbočit, málem mi zaskočila vlastní slina.

Naruto zdrhal před nějakou holkou...Nechápavě jsem zvedla obočí. Co se to tu děje? 

Kore?...kore...

Když jsem za tou holkou viděla dva malé prcky, utvrdila jsem se v tom, že to byl Narutův malý kamarád Konohamaru. Co ty děti učí...

Když se mi pak podařilo zastihnou sestru, všimla jsem si Sakury, která tu pobíhala...obíhala...

,,Děje se něco?" zavolala jsem na ni.

Volaná se na chvíli zastavila a rozhlídla se, kdo na ni volal. Když utkvěla pohledem na mě a  mé sestře, letmo jsem na ni mávla.

,,Tsunade-sama se probudila," řekla hodně radostně a zase odběhla pryč. Zdálo se, že má hodně komu tuto radostnou zprávu povědět.

Na to se na mě Nao obrátila: ,,Přišla jsi mi pomoct?"

,,Záleží na tom s čím."

Na moje slova sestra jen obrátila oči. 

,,Jo a mimochodem - dlouho jsem neviděla bráchu."

Nao chápavě přikývla: ,,Já taky ne. Má toho teď asi víc na práci než předtím."

-K-

Uchiha sisters [FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat